Tvångsfikar då jag fick massa fika över efter kalaset. Är inte alls sugen, men när man inte har nåt hemma då jäklar! Logiken är underbar
Frys in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvångsfikar då jag fick massa fika över efter kalaset. Är inte alls sugen, men när man inte har nåt hemma då jäklar! Logiken är underbar
Det har redan varit fryst tyvärr… (bullar och en kladdkaka). Annars hade det varit bra!Frys in?
Brukar du torka håret med fön och vill få volym och behålla dina lockar så är en tratt obetalbar!Funderar på att köpa en ny hårfön med tratt. Men frågan är om det är värt det, kommer jag verkligen använda den?
Jag självtorkar alltid. Men lockarna blir ju finare och inte lika frizziga om man stylar och fixar lite. Och nu när jag har "riktig frisyr" för första gången på flera år kanske jag skulle underhålla den lite.Brukar du torka håret med fön och vill få volym och behålla dina lockar så är en tratt obetalbar!
Jag har haft min i snart 30 år och jag kan inte tänka mig en fön utan tratt
Tips (om du vill) är att ha i värmeskydd i håret om man ska föna, hjälper faktiskt till att hålla håret snyggtJag självtorkar alltid. Men lockarna blir ju finare och inte lika frizziga om man stylar och fixar lite. Och nu när jag har "riktig frisyr" för första gången på flera år kanske jag skulle underhålla den lite.
Men schöen vad fönar är dyra!
Ja, värmeskydd har jag koll på Gillade den frisören använde, tror jag ska skaffa alla de produkterna och en fön trots allt.Tips (om du vill) är att ha i värmeskydd i håret om man ska föna, hjälper faktiskt till att hålla håret snyggt
Jag håller med om priser på "skönhetsprylar" (trots att jag inte är smålänning ), man kan svimma för mindre! Jag vårdar min fön ömt...
Ja, det lutar faktiskt åt det hållet!Nar jag antligen bestamt mig for att ga ner i vikt kastar jag fikabrod som blir over om inte maken vill ha det. Jag vet att det ar sloseri, men det innebar i forlangningen att jag koper mycket mindre kaffebrod da jag tycker sa illa om att kasta det.
Ja, det lutar faktiskt åt det hållet!
Ja, det blev lite för mycket igår. Men jag bjuder inte folk så ofta så svårt att vetaFor mig innebar det ocksa att jag inte koper fika brod alls, eller atminstone koper mycket mindre nar nagon kommer, sa egentligen ar det en "win-win" situation.