Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar du torka håret med fön och vill få volym och behålla dina lockar så är en tratt obetalbar!
Jag har haft min i snart 30 år och jag kan inte tänka mig en fön utan tratt ;)
Jag självtorkar alltid. Men lockarna blir ju finare och inte lika frizziga om man stylar och fixar lite. Och nu när jag har "riktig frisyr" för första gången på flera år kanske jag skulle underhålla den lite.
Men schöen vad fönar är dyra!

Jag självtorkar alltid. Men lockarna blir ju finare och inte lika frizziga om man stylar och fixar lite. Och nu när jag har "riktig frisyr" för första gången på flera år kanske jag skulle underhålla den lite.
Men schöen vad fönar är dyra!
Tips (om du vill) är att ha i värmeskydd i håret om man ska föna, hjälper faktiskt till att hålla håret snyggt ;)
Jag håller med om priser på "skönhetsprylar" (trots att jag inte är smålänning :angel:), man kan svimma för mindre! Jag vårdar min fön ömt... ;)

Tips (om du vill) är att ha i värmeskydd i håret om man ska föna, hjälper faktiskt till att hålla håret snyggt ;)
Jag håller med om priser på "skönhetsprylar" (trots att jag inte är smålänning :angel:), man kan svimma för mindre! Jag vårdar min fön ömt... ;)
Ja, värmeskydd har jag koll på :) Gillade den frisören använde, tror jag ska skaffa alla de produkterna och en fön trots allt.

Hade i lite olja efter dusch innan. Nu ser jag ut som om jag stoppat fingrarna i ett vägguttag, håret står åt alla håll och kanter.

Jag har haft utsläpp av hästarna på morgonen. Snålblåst och ett gäng pojkar som tyckte att det späda vårgräset var jäkligt mycket roligare än att knata in i hagen. De var billiga kan jag lova.

Därefter mock av hage och sedan fick tanten lite gos innan det var dags att åka hem.

Har dessutom blivit en powernap i soffan, den där timmen som försvann känns just nu.

Tvångsfikar då jag fick massa fika över efter kalaset. Är inte alls sugen, men när man inte har nåt hemma då jäklar! Logiken är underbar :grin:

Nar jag antligen bestamt mig for att ga ner i vikt kastar jag fikabrod som blir over om inte maken vill ha det. Jag vet att det ar sloseri, men det innebar i forlangningen att jag koper mycket mindre kaffebrod da jag tycker sa illa om att kasta det.

Sambon ligger i soffan med feber idag med- får nog räkna med ett par dagar till hemma i alla fall...Jag är desto mer på bättringsvägen iaf; orkade mig ut och hämta in ved- underbart med frisk luft 😍 och smågrejar inne; men fasen så stum jag är i vaderna, känner mig som en gammal kärring när jag går nerför trappen 😅. Skönt att pållan får komma ut och ridas en dag till den här veckan av en god vän som har den äran och förtroendet att passa på att njuta av min fantastiska guldhäst ❤. Tacksamt att ha fått hjälp med pållan av stallkompisarna i veckan och av min vän i helgen 🥰.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
5 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka