Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och tar igen mig efter tapetsering och shopping. Ska äta lite, och sedan måste jag - urk - måla en vägg som är tapetserad med väldigt möra tapeter just nu. Är rädd för att det lyser igenom annars.... HELA huset är dessutom upp-och-nedvänt så det känns allmänt otrivsamt här just nu.... :cautious: Men det blir bra när det blir klart :) !

Varit hemifrån i tre timmar men vet inte riktigt vad jag gjort O_o
Eller det vet jag väl förstås, men att det tog sån tid! Åkte runt lite med bilen, handlade snabbt på köpcentret och sen handlade jag mat. Det var det. Men det var väl bättre än att sitta hemma och tycka synd om sig själv… tycker inte om dessa deppiga dagar.

Gick ner till Ica med alla pantburkar, blev 2 Dramaten + 1 stor sopsäck full. Väl på Ica så var pant maskinen trasig... Hade ingen lust att släpa hem burkarna, så jag lämnade dem där. Någon kommer bli glad iaf, låg massor av burkar redan där i pantrummet.
Handlade lite på Ica, ska göra chips och dipp ikväll. Gick sedan hem.
Har städat ett akvarium. Ska nu kolla in mitt paket från Cyberzoo

Min snälla mamma har hjälp mig fixa en soffa till balkongen i dag. Det blev så fint och mysigt :love:
Men jag måste verkligen sluta skämmas över att jag spenderar pengar? Vet inte varför, men skäms så himla mycket varenda gång jag köper något. Kommer ihåg att jag hade ont i magen när jag köpte köksbord :banghead: Hallåå hjärnan, man får faktiskt ha möbler i sin lägenhet!

Min snälla mamma har hjälp mig fixa en soffa till balkongen i dag. Det blev så fint och mysigt :love:
Men jag måste verkligen sluta skämmas över att jag spenderar pengar? Vet inte varför, men skäms så himla mycket varenda gång jag köper något. Kommer ihåg att jag hade ont i magen när jag köpte köksbord :banghead: Hallåå hjärnan, man får faktiskt ha möbler i sin lägenhet!
Kan känna samma sak! Även om jag har råd, inga skulder, det drabbar ingen annan. Men ändå! Man få faktiskt unna sig ibland!! 🤗

:D Det låter som mig. Har pratat om att jag vill byta ut mina möbler i vardagsrummet som jag haft i 26år mot nya. Kompisen ger mg tips och vill hjälpa till, jag hittar fel :angel:

Vad jag har sysslat med större delen av dagen idag.... :)
Och imorgon efter jobbet är det bara att fortsätta.... :D
20220327_121918.webp

Fnissar vilt åt ett par på Youtube. De gör massor med shorts där mannen är humoristisk och kvinnan kan inte sluta skratta/fnissa, det blir såå smittsamt och man kan inte låta bli att fnissa själv :rofl:
Hon är tydligen någon influenser (då han skojar mycket om det), känner inte till henne alls utan jag följer bara för att dessa klipp är bara så roliga att fnissa åt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 241
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar