Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag snickrat ihop en blomlåda till altanen. Två lådor till är kvar att fixa!
20220327_180326.webp

Trött, ledsen och frustrerad samtidigt som benen värker så måste ta en Ipren tror jag. Sitter vid datorn och försöker få denna tenta avslutad. Tröttsamt och ingen lust egentligen att åka hemifrån två dagar nästa vecka, kommer göra mig totalt sopslut.

Ibland önskar jag att man kunde kasta bort Hjärnkontoret. Varit och ätit lunch med mina systrar idag, den ena har jag inte sätt sedan jag vet inte när trots att vi bor i samma stad. Vi har inte den kontakten som jag och min lillasyster har helt enkelt och aldrig haft. Lillasyster står henne närmare helt enkelt.

Fick feeling när jag städade förut så jag har även putsat fönster i vardagsrummet. Vardagsrummet ligger mot en ganska hårt trafikerad väg så de blir riktigt smutsiga under hösten och vintern så det var välbehövligt. Priset man får betala när man väljer att bosätta sig mitt i centrala Göteborg. :) Fick även slängt två blommor som sett sina bästa dagar tyvärr. Nu blir det lite kvällsmat och sen en tidig kväll tror jag är skönt.

Det blir nog lite ommöblering också. Jag har ett stort högt skåp som har stått på en plats där jag aldrig riktigt har känt att det var en trygg plats för det. Högt, smalt och alldeles för lätt. Har många gånger varit livrädd att få tag i det på något vis så det ramlar - med allt porslin inuti.... :nailbiting: Nu tror jag att det kommer att få en plats på ett ställe där man inte går förbi - känns mycket bättre :up: !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 221
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar