Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!I dag har jag snickrat ihop en blomlåda till altanen. Två lådor till är kvar att fixa!
I dag har jag snickrat ihop en blomlåda till altanen. Två lådor till är kvar att fixa!
Haha inget mystiskt här, men tänker att den tar mindre plats i flödet för de som inte vill se min kreationSnyggt!
Gillar att du la den i en spolier
Hei Athena! Riktigt observerat. Jag har slitit med dålig hälsa efter en blodförgiftning men nu ser det ut som jag börjar återhämta mig på allvar. Hoppas bli mer aktiv framöver, jag har har saknat dig och andra. Kram!Hej @Thomasine, long time no see
Hei Athena! Riktigt observerat. Jag har slitit med dålig hälsa efter en blodförgiftning men nu ser det ut som jag börjar återhämta mig på allvar. Hoppas bli mer aktiv framöver, jag har har saknat dig och andra. Kram!
Jag lyckades läsa våffla och hann fundera på vad för djur du hade som heter Våfflan innan jag insåg mitt misstag.Varit ute med våffa och katt i drygt två timmar - kisse var helt jävla galen! Jag är glad att han slapp göra av med den energin inomhus, men nu är jag helt kaputt. Funderar på middag.
Alltså, jag skrev ju också fel så du läste egentligen rätt! Hundar kallas generellt för våfflor här i huset.Jag lyckades läsa våffla och hann fundera på vad för djur du hade som heter Våfflan innan jag insåg mitt misstag.
Håller med dig!Klockan är trött-dags men kroppen är inte i fas med klockan...
Baskade sommartid