Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Delar det fantastiska här också!
Chockade min kompis, hon hade aldrig sett något liknande!

*trumvirvel*

Min tvättkorg är TOM! :rofl:
D76A9B63-7817-46BF-B6A2-E09FE0CA2FEB.webp

Äntligen hemma i sängen efter en dag som förvisso var väldigt fin emellanåt, men också väldigt krånglig och tålamodsprövande. Det brukar tyvärr vara så när vi ska göra något tillsammans med sambons familj, men idag var det värre än vanligt och jag kände att jag verkligen fick stänga av emellanåt för att inte explodera fullständigt och göra mig själv väldigt impopulär. Sambon gav mig i alla fall en lång kram nu på kvällen och sa att han förstår att det varit en frustrerande dag för mig och att han verkligen uppskattar att jag anstränger mig och står ut med hans knäppa familj. Det kändes fint och jag kände mig verkligen sedd. :heart

Får försöka släppa allt det andra nu och istället drömma mig tillbaka till lunchpausen som var trivsam på alla sätt, även om jag lyckades bränna mig lite i solen :o

20220327_150959.webp

Är alldeles för svårt med motivationen att ta mig till jobbet i dag. Kommer inte kunna ta mig dit känner jag. Hjärnan vägrar, jag är onaturligt trött och blä.

Är dessutom lite yr och känner mig svag och konstig. Funderar på om jag inte ska försöka få tid på vc för att kolla upp hur det är med mina järnnivåer igen. 🤔

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 218
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar