Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick komma till undsättning när en av mina städkatter släppte den här lilla prylen lös i köket i morse. <3

20220324_112746[1].webp

Nu har jag äntligen varit ute hos min trasiga häst. Han äter metacam nu så han var pigg och glad i den lilla hagen. Tog ut honom så han fick beta lite gräs, och aptiten var det iaf inget fel på. ❤

Nu känner jag mig lugnare gällande honom. Bilen däremot kommer det nog ta tid att lita på igen, var nervös när jag körde den idag trots att jag vet att den är lagad nu.

Nu har jag äntligen varit ute hos min trasiga häst. Han äter metacam nu så han var pigg och glad i den lilla hagen. Tog ut honom så han fick beta lite gräs, och aptiten var det iaf inget fel på. ❤

Nu känner jag mig lugnare gällande honom. Bilen däremot kommer det nog ta tid att lita på igen, var nervös när jag körde den idag trots att jag vet att den är lagad nu.

Ogilla på bilen (sådana ska liksom bara rulla och fungera) men gilla på att din fina häst var glad och pigg. :heart

Nu är det rent och fint här, härligt inför helgen :D

Pratat med Telia också, de har felsökt och felet ligger inte hos dem så är hos servanet felet är, som väntat :meh: Enligt killen på Telia bör jag få svar ikväll eller möjligen imorgon så hoppas servanet löser det ikväll, är ju som 2 dagar sen jag felanmälde, lite less :p
Aja, dags fixa nån mat... får se vad som finns.

Nema problema
Strimla ett kåljuvud (eller två)
Koka ris, helst uncle Ben's.
Blanda ris blandfärs och kål. Salta och peppra färsblandningen.
Täck botten av en rejäl ugnsform med tjockt lager kål
Kleta ut färsblandningen över kålen 4-5 cm tjockt.
Täck formen med strimlad vitkål, generöst!
In i ugnen på max 175 grader. Täck med folie när kålen får lite är färg och sänk värmen till ca 150

Låt den stå inne i minst 5 timmar
Stort stort tack! ❤

Hoppsan... jag ska visst ha varselpyjamas i sommar :D Sommarvikariat på SSAB 💪

Det gick vansinnigt snabbt, intervju och erbjudande mer eller mindre direkt. Det som tog tid var analysen av drogtestet (labbet har tydligen jobb upp över öronen) :rofl:

Har absolut ingen aning om vad jag ska göra, har bara fått tid då jag ska infinna mig. Ska bli spännande mao :laugh:

Edit: Särbon tyckte jag ska fråga om de har personalrabatt... han börjar få ont om material till sina projekt :p 😂
Åh grattis vad kul!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 184
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar