Har slagit in alla paket till A som fyller 11 på söndag
Att hon blivit så stor! Hon är ju en liten unge ju
Edit: Och jag är naturligtvis 25... fortfarande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har slagit in alla paket till A som fyller 11 på söndag
Hittade du en ny diskmaskin? Eller måste du nu leta efter 2 vitvaror?Jag är uppsatt som tillgänglig idag så det är lugnt
Får köpa ny tvättmaskin en annan dag och se det som att dagens arbete betalar kanske halva inköpet
Hittade du en ny diskmaskin? Eller måste du nu leta efter 2 vitvaror?
Jag vet, det är helt absurt!Att hon blivit så stor! Hon är ju en liten unge ju
Edit: Och jag är naturligtvis 25... fortfarande
Tack för påminnelsen! Ska kolla nu.Har just titta på Zelenskys tal till riksdagen
Kul ju! Bra jobbat, klart du får vara glad!På mitt utvecklingssamtal sa min mentor att Kemi-läraren hade sagt att jag ligger på en C-nivå just nu. Jag blev glad för det för jag trodde att jag låg på en D-nivå pga ett prov som gick
Kollade sedan i min "progress report" där samma lärare har skrivit "Preliminary grade at this time; A"
Jag bara:
Frågade kemi-läraren idag och hon sa att det som står i progress report stämmer. Här har jag gått runt och trott att jag ligger på max D-nivå i kemi men så är jag på A-nivå?!
(Jag vet att det inte är ett satt betyg, men jag tycker att jag får lov att vara glad för det ändå )
Hahaha, vi hade ett liknande, fast egentligen helt motsatt scenario i natt! Vi brukar lyssna på ljudbok tillsammans när vi somnar och i natt väcktes jag av att den fortfarande spelade. "Äsch vad störigt, vi glömde sätta timer på den" tänkte jag och stängde helt sonika av den för att sedan somna blixtsnabbt igen. Vad jag inte visste var att klockan egentligen bara var 23:15, alltså 10 minuter efter att vi släckt lampan, och bredvid mig låg det en vaken och snopen sambo som undrade varför boken blev tyst Jag var helt övertygad om att jag sovit jättelänge och att klockan var typ 2!Maken väcker mig någon gång i natt och säger typ "Din ljudbok!" Jag hade somnat gott och hade öronproppar i så jag fattade ingenting....
Tänker "äh va fan han svamlar" och så försöker jag somna om. Då puttar han på mig igen och pratar om min ljudbok igen. Jag hörde honom inte riktigt pga öronpropparna så han fick upprepa flera ggr och jag undrade vad det var med min ljudbok. "Den står på" säger han då och jag kollar på telefonen som ligger på nattduksbordet och mycket riktigt så står den på och verkar ha gjort i typ en timme, drygt
Den hade visst fortsatt spela trots att jag tagit ur mina air pods och dubbelkollade så den inte fortsatte. Så skumt