Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig dessutom modigast i hela världen som faktiskt hälsade på och klappade en pytteliten brun pudel i dag. Den kändes rätt och jag försöker ju jobba litegrann med min hundfobi och hälsa på hundar jag inte omedelbart känner är otäcka.
Mycket trevlig krabat som var precis lagom kontaktsökande och extremt gullig.

På mitt utvecklingssamtal sa min mentor att Kemi-läraren hade sagt att jag ligger på en C-nivå just nu. Jag blev glad för det för jag trodde att jag låg på en D-nivå pga ett prov som gick :turd:

Kollade sedan i min "progress report" där samma lärare har skrivit "Preliminary grade at this time; A"
Jag bara: :eek:O_oO_o

Frågade kemi-läraren idag och hon sa att det som står i progress report stämmer. Här har jag gått runt och trott att jag ligger på max D-nivå i kemi men så är jag på A-nivå?! 👩🏽‍🔬:rofl:O_o

(Jag vet att det inte är ett satt betyg, men jag tycker att jag får lov att vara glad för det ändå :D)

På mitt utvecklingssamtal sa min mentor att Kemi-läraren hade sagt att jag ligger på en C-nivå just nu. Jag blev glad för det för jag trodde att jag låg på en D-nivå pga ett prov som gick :turd:

Kollade sedan i min "progress report" där samma lärare har skrivit "Preliminary grade at this time; A"
Jag bara: :eek:O_oO_o

Frågade kemi-läraren idag och hon sa att det som står i progress report stämmer. Här har jag gått runt och trott att jag ligger på max D-nivå i kemi men så är jag på A-nivå?! 👩🏽‍🔬:rofl:O_o

(Jag vet att det inte är ett satt betyg, men jag tycker att jag får lov att vara glad för det ändå :D)
Kul ju! Bra jobbat, klart du får vara glad! :D

Maken väcker mig någon gång i natt och säger typ "Din ljudbok!" Jag hade somnat gott och hade öronproppar i så jag fattade ingenting....
Tänker "äh va fan han svamlar" och så försöker jag somna om. Då puttar han på mig igen och pratar om min ljudbok igen. Jag hörde honom inte riktigt pga öronpropparna så han fick upprepa flera ggr och jag undrade vad det var med min ljudbok. "Den står på" säger han då och jag kollar på telefonen som ligger på nattduksbordet och mycket riktigt så står den på och verkar ha gjort i typ en timme, drygt 😂

Den hade visst fortsatt spela trots att jag tagit ur mina air pods och dubbelkollade så den inte fortsatte. Så skumt 😂
Hahaha, vi hade ett liknande, fast egentligen helt motsatt scenario i natt! Vi brukar lyssna på ljudbok tillsammans när vi somnar och i natt väcktes jag av att den fortfarande spelade. "Äsch vad störigt, vi glömde sätta timer på den" tänkte jag och stängde helt sonika av den för att sedan somna blixtsnabbt igen. Vad jag inte visste var att klockan egentligen bara var 23:15, alltså 10 minuter efter att vi släckt lampan, och bredvid mig låg det en vaken och snopen sambo som undrade varför boken blev tyst :laugh: Jag var helt övertygad om att jag sovit jättelänge och att klockan var typ 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 132
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar