Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur… går det för dig? :nailbiting:

Jag kom ut igen :up: fast ett tag var det tveksamt nar jag plotsligt gick at fel hall :cautious: och dar det inte fanns nagra pilar alls O_o Jag undrar om det ar dar de lurar folk att ga vilse och gor om dem till zombies under natten nar alla andra gar hem :nailbiting:

Efter IKEA akte jag till cosco for att kopa ost ... de har en ost, som naturligtvis inte kan konkurera med vasterbotten ... men ar helt otroligt god och bra mycket battre an prastosten eller hushallsosten man kan kopa pa IKEA. Forst ett lakarbesok, sedan IKEA, och pa det COSCO ... nu ar jag helt slut.😶

Jag må ha hög feber och värk from hell- men får ta udden av det värsta med en panodil då och då...Så är jag ändå inte alls sådär megatrött som de flesta omkring mig blivit av covid...Om jag inte har bara en vanlig influensa- känns som så än så länge. Lagt mig i soffan och läste om hemtjänstpersonal som åkt fast i bla incidenter som då har visat att de ljugit om att de har körkort....🙄.

Sht vilken panik jag fick. Radion sa att klockan var tio över sju. Det hade inneburit att jag försovit mig deluxe. :jawdrop::arghh::nailbiting:

Rusade runt och tittade på klockor, mobil och dator. Alla visade tio över sex. Puh.

Nu är jag vaken på riktigt och kan äta frukost i lugn och ro utan att behöva stressa till dialysen.

Sovmorgon 😍 Behövdes. Nu är tvättmaskinen igång, hästar ska vaccineras idag. Och solen skiner då får man vara glad ☀️
Ska typ bli sol och idiotvarmt här i ett par dagar till och med tanke på hur trött min häst var i tisdags efter typ vårchock kanske det är lika bäst att hon har extra vila när jag har sjukstuga 😅. Här ska ena katten vaccineras; mamma ska vara snäll och åka med honom 🥰

Tittar just nu på väderprognoserna tre gånger om dagen typ och nu var regnet borta så min stackars lada kanske kan få hålla sig torr tills det nya taket kommer
När taket på huset byttes mitt i sommaren så var det lite regn i prognosen typ några mm så taket täcktes med presenning
Den natten kom det 72 mm :jawdrop::jawdrop::jawdrop: och det regnade in i min säng :arghh:

Ska typ bli sol och idiotvarmt här i ett par dagar till och med tanke på hur trött min häst var i tisdags efter typ vårchock kanske det är lika bäst att hon har extra vila när jag har sjukstuga 😅. Här ska ena katten vaccineras; mamma ska vara snäll och åka med honom 🥰
Trulis måste ju vaccineras två gånger om året för att vara startberättigad så nummer 1 idag och nummer 2 om 6 månader 😅 Lite jobbigt för det om mina planer håller kommer bli mitt i när han förhoppningsvis börjat tävla igen. Men regler är regler och man måste följa dem! Han är inte så förtjust i hästdoktorn så kommer få muta honom med mycket morötter 😂

Trulis måste ju vaccineras två gånger om året för att vara startberättigad så nummer 1 idag och nummer 2 om 6 månader 😅 Lite jobbigt för det om mina planer håller kommer bli mitt i när han förhoppningsvis börjat tävla igen. Men regler är regler och man måste följa dem! Han är inte så förtjust i hästdoktorn så kommer få muta honom med mycket morötter 😂
Aha då förstår jag. Ohja, så är det ju. Aha inte lätt 😁🥕🥕🥕🥕

Jag är jättesnuvig idag, trodde det lagt sig tills jag kom på jag glömt kortisonsprayen igår och denna veckas byggarbetsplats hemma hjälper ju inte saken :meh: aja, är ju inte värre iaf. Slutar 15 idag så blir stora saneringen efter jobbet :D
Arbetslusten här på jobbet är som bortblåst dock 😅

Maken väcker mig någon gång i natt och säger typ "Din ljudbok!" Jag hade somnat gott och hade öronproppar i så jag fattade ingenting....
Tänker "äh va fan han svamlar" och så försöker jag somna om. Då puttar han på mig igen och pratar om min ljudbok igen. Jag hörde honom inte riktigt pga öronpropparna så han fick upprepa flera ggr och jag undrade vad det var med min ljudbok. "Den står på" säger han då och jag kollar på telefonen som ligger på nattduksbordet och mycket riktigt så står den på och verkar ha gjort i typ en timme, drygt 😂

Den hade visst fortsatt spela trots att jag tagit ur mina air pods och dubbelkollade så den inte fortsatte. Så skumt 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 130
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar