Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har det varit sommar idag! Jag hade kunnat vara färdig tidigare egentligen, men eftersom jag bara har sol i trädgården på förmiddagen valde jag att ta en långlunch med våfflan och Kisse efter första huset och njuta av försommarkänslan. Det var så ljuvligt! Nästan sjutton grader ute, tack så mycket! <3
Sedan städade jag mer, kom hem, gick ut med djuren på promenad och nu har jag landat hemma igen, men bör nog gå ned och handla innan jag däckar känns det som.

Jag är vansinnigt sötsugen, på väg ned till affären och vet inte vad jag ska leta efter! Jag vet att de fått in Ben&Jerrys nya sundaes, men de är ju choklad allihopa och jag gillar inte chokladglass per se. Det är verkligen så himla trist att man inte ska få festa till det med glass om man inte gillar choklad (och/eller jordnötssmör) :meh: Eventuellt köper jag någon sådan där billig pot med äppelpaj jag kan värma i ugnen och en vaniljyoughurt!

En timme på gymmet och mitt må bra konto är i topp 😎 Så glad att jag sparka mig själv i röven och tog tag i träningen igen. Visserligen skulle jag vilja hinna vara där mer men får vara glad för de lilla 😆 Hoppas hjärnan ska fungera nu, men prata med en av mina studiekamrater idag i telefon och hon var lika frustrerad som jag på uppgiften .. Så jag är inte ensam iaf 😂

Fick panik när jag insåg att den 24 mars är imorgon och inte fredag som jag stenhårt trodde. Min rapport i kursen skulle in den 24 mars klockan 16 och imorgon jobbar jag hela dagen. Så fick kämpa på med den nu ikväll. Är inlämnad nu iallafall usch hatar känslan av att inte kunna göra mer nu. Bara vänta är det värsta tycker jag.:crazy:

Slösurfar och laddar för att göra mig i ordning inför natten. Det har varit en lång men på flera sätt härlig dag, jag kunde sitta i trädgården i bara t-shirt och jobba i flera timmar! :love: Hoppas på mer av samma vara imorgon, det ser hyfsat lovande ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 088
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar