Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lugn morgon. Ska gå och köpa godis och lite annat på Hemmahallen om en stund.
I eftermiddag hämtar mamma mig och släpper av mig vid sjukhuset (som hon ska besöka) så ska jag ta en titt på sydvästra delen av stan, innan vi ska till Baket och fika.
 
Jag är nära att ge upp på psykologfronten. Ringde tre gånger i går och väntade 20 minuter i växel. I dag ringde jag precis när de hade öppnat växeln, väntade 25 minuter. Ringde igen och väntade 3 minuter sen orkade jag inte och kände att jag kommer att bryta ihop snart så stängde av.

Har kastat ut sista livlinan. Ett mail till dem där jag förklarar att jag har en telefonfobi som är fördjävlig just nu och ber att få boka via mail. Funkar inte det skiter jag fan i det.
 
Jag är nära att ge upp på psykologfronten. Ringde tre gånger i går och väntade 20 minuter i växel. I dag ringde jag precis när de hade öppnat växeln, väntade 25 minuter. Ringde igen och väntade 3 minuter sen orkade jag inte och kände att jag kommer att bryta ihop snart så stängde av.

Har kastat ut sista livlinan. Ett mail till dem där jag förklarar att jag har en telefonfobi som är fördjävlig just nu och ber att få boka via mail. Funkar inte det skiter jag fan i det.
Du kan inte få boka psykologkontakt via mindler eller liknande? Tänker om de inte svarar.
 
Natten mellan söndag-måndag blev min granne skjuten i staden bredvid. Känns overkligt.
jag hade ingen personlig kontakt med honom men det är ruggigt nära inpå ändå. Bodde ca 800m från mig utmed vägen.

Igår stod det polisbilar på vägen ned till grannens pappa som bor ännu närmre mig. Rakt över gatan. Hela natten har deras hundar skällt och det har varit lite obehagligt.

Så jag är lite trött idag.
 
Det kan jag så klart. Men gratis är alltid trevligt osv. Speciellt när det känns som att det inte är jag som försatt mig i situationen :p🙈
Absolut men tänkte om jobbet kunde vara så vänliga att bjuda på det om du inte får tid hos företagspsykologen/företagshälsovården.

Känner mig bra bortskämd som får det betalt via jobbet om vi inte kan vänta tills företagspsykologen har tid när jag läser om hur du har det. :o
 
Tror inte att det blir så mycket pluggande gjort idag… det är på tok för mycket kaos i huvudet. Så jag får nog nöja mig med en heldag i sängen framför olika dokumentärer. Inte för att det är något fel med det, men jag VILL INTE :jawdrop: :cautious:

Jag kanske borde kontakta vårdcentralen och fråga om en tidigare tid… men "min" läkare är inte tillbaka förrän 1 April. Och jag har ändå en tid bokad 7 April så jag känner att det inte spelar så stor roll, kan lika gärna vänta till den sjunde… 🙂
 
Fick precis tillbaka ett väldigt efterlängtat ladokresultat… VG på b-uppsatsen :bow::bow: Praise the lord, vilken shitshow det var när vi skrev den i november, så himla stressigt och så mycket tid vi lade ner på den och det gick ändå åt helvete. Fixade kompletteringarna i lugn och ro och nu är det kapitlet klappat och klart. Sååå skönt att bara fokusera framåt nu, nästan så jag inte tror att det faktiskt är över:D
 
Nu är jag riktigt jävla förbannad rent ur sagt, granngubbens daghund(som han fortsatt får ha trots att han tappat bort den i skogen och den förstört saker för min andra granne) kom springandes på våran tomt när jag och vår hund skulle gå ned till huset. Den sprang in på våran gård och ställer sig och morrar åt våran hund samtidigt som den fortsätter gå framåt mot honom. Ropar på grannen att han får hämta hunden, det enda som händer är att gubben skriker att den ska gå in, hunden vänder inte utan fortsätter framåt mot oss och morrar. Till slut kommer granngubben och hämtar hunden och undrar om något hände, jag svarar nej men nu får du fan koppla den så inget händer. Då svarar gubben att "nej, det tänker jag inte, han går ju inte av min gård". Var tror han att han hämtade hunden egentligen??! 😳 :banghead::banghead::banghead:

Ringde sambon och sa att han får ringa honom och säga åt på skarpen att hunden ska kopplas från och med nu eftersom gubbfan inte lyssnar på vad jag säger, den här gången var det tur att jag inte hade en löplina som vanligt när vi är ute och leker utan ett kort koppel på våran hund. Och vovvis uppförde sig exemplariskt trots att den andra hunden morrade och fortsatte bete sig hotfullt mot honom trots inkallning och att jag ställde mig framför våran hund och sa åt den att gå, vovvis satte sig ned och lyssnade på mig istället. Och då har vi en amstaffhane i slyngelåldern.
 
Jag överlevde möte med chefen och enheten, men tyvärr fick jag direkt efter en "kan du stanna kvar här lite" :banghead:
Han pushade på som fan igen om det var så att han var felet etc. Höll på att få ett utbrott men lyckades med nöd och näppe hålla mig lugn och avleda med något annat.

Med tanke på att han talade om för mig att "Det där bryr inte jag mig om, det är inget jag kan hjälpa dig med" sist när jag berättade att jag varit hos psykolog tidigare och var orolig för att hamna i samma situation igen, tycker jag han är otroligt frågvis helt plötsligt :cautious:
 
Jag överlevde möte med chefen och enheten, men tyvärr fick jag direkt efter en "kan du stanna kvar här lite" :banghead:
Han pushade på som fan igen om det var så att han var felet etc. Höll på att få ett utbrott men lyckades med nöd och näppe hålla mig lugn och avleda med något annat.

Med tanke på att han talade om för mig att "Det där bryr inte jag mig om, det är inget jag kan hjälpa dig med" sist när jag berättade att jag varit hos psykolog tidigare och var orolig för att hamna i samma situation igen, tycker jag han är otroligt frågvis helt plötsligt :cautious:
Klart han gör, han är ju livrädd att det ska komma fram att han är inkompetent och skapar oreda och stress i sin arbetsgrupp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
42 890
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Dongel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp