Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Panikflyttning av grejer ägnade jag mig också åt igår. Klockan 23:55 på natten. Det var nämligen DÅ vi kom på att shit, de kommer ju och renoverar vårt gästrum imorgon bitti och har bett oss att lyfta ut så mycket möbler och grejer som vanligt! Det hjälpte inte direkt att just gästrummet är där vi har som allra mest grejer. Det var en intressant avslutning på helgen 🙃
Det är så jobbigt när det händer! O sen är man så upp i varv att det blir svårt slappna av, måste vart besvärligt att försöka sova då också :(
 
Varit och jobbat idag :up:
Kanske inte helt 100% bra beslut, för jag var bra urlakad sista timmen och fick ta en panodil och stödvila när jag kom hem. Men nu är jag i upprätt läge igen!
Imorgon är det bara att köra på igen, jag ska klädmönstra 10 st nya timvikarier - det är alltid kul 🤪
 
Hahaha spenderat så mycket på denna helg, och konserten i Oslo blev inställd för ett år veckor sedan och kvällens konsert i Paris blev inställd idag 😂

Skratta eller gråta?
Jag väljer att orimliga mängder mat 🤷‍♀️
Mm fem sorters ost!
(Ja jo det är fyra baguetter, man var tvungen att handla för €6 för kortbetalning :angel:)

6FD6D735-239D-4987-886F-04805995CF61.webp
 
Hahaha spenderat så mycket på denna helg, och konserten i Oslo blev inställd för ett år veckor sedan och kvällens konsert i Paris blev inställd idag 😂

Skratta eller gråta?
Jag väljer att orimliga mängder mat 🤷‍♀️
Mm fem sorters ost!
(Ja jo det är fyra baguetter, man var tvungen att handla för €6 för kortbetalning :angel:)

Visa bifogad fil 87745
Himla tråkigt för dig :( men du gör helt rätt tycker jag, ser oerhört gott ut :d
 
Äntligen hemma, äter macka till middag. Själva jobbet gick bra men segt och fick en smärre chock när jag hem och fönstren inte var klara. Fönstren är uppsatta men saknas lister, fönsterbrädor och persienner så kan inte sätta upp gardinerna igen. Lugnade ner mig när jag såg en trevlig lapp att de gör klart imorgon och de hade satt upp persiennen i sovrummet iaf, så rart av dem att tänka på det :)
 
Ska få rida finaste galenpannan. Ingen är förvånad men jag längtade verkligen till just honom i dag. Tänkte väl att bara för att jag längtade I dag skulle jag inte få honom. Konstigt egentligen det där, att det inte är självklart att det är hästen som är enklast man tycker om.

Tog med mig massa godis att skämma bort honom med :love:
 
Sitter i soffan och dividerar med mig själv om det är okej att lägga sig i sängen och spela spel, eller om det är bättre att sitta kvar här. Vi får väl se vad jag kommer fram till. Sneglar på sängen, den ser skön ut
 
Såå trött på att vara sjuk nu! Solen skiner och jag vill ut och rida, gå med hundarna, röja trädgården etc.
Men nej, jag får yrsel bara av att duscha och orkar hasa runt något varv i trädgården med hundarna. Iaf mysigt att kunna sitta en stund i solen! Som jag saknat solen! 😍
Idag landade årets första tranor här också. Och det börjar komma upp lite blommor. ❤️
 
Ska få rida finaste galenpannan. Ingen är förvånad men jag längtade verkligen till just honom i dag. Tänkte väl att bara för att jag längtade I dag skulle jag inte få honom. Konstigt egentligen det där, att det inte är självklart att det är hästen som är enklast man tycker om.

Tog med mig massa godis att skämma bort honom med :love:
Är ju lättare att få ett band till en häst som är lite egen, speciellt när man hittar knapparna :) Blir oftast en annan form av band eller vad jag ska kalla det.

Min hjärtehäst var också lite knepig men världens mysigaste :love: Småknattar var han gudasnäll med men han tålde inte äldre barn och vuxna som var osäkra eller hårdhänta, de blev intryckta i väggen eller hotade med luftbett och sparkar. Var man lugn, mjuk och inte brydde sig om ifall han surade så förvandlades han efter några gånger till en busig och kontaktsökande mjukis :love: Större delen var rädda för honom dock 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 518
· Visningar
42 763
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Lerig hage
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp