Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trotsade min hjärna och tog tag i att få träffa psykologen :up:
Sitter mest här med vad jag kallade "giftiga fjärilar i magen" när jag var liten och skrev dagbok. Vill typ helst inte se eller prata med någon. En av bästa kollegorna märkte det och sällskapade mig upp till lunchrummet så jag kunde äta lite kvarglömd chokladtårta. Hur bra är han inte? När annan inte lika nära kollega frågade varför han inte åt sa han att "jag är tårtätarcoach till Hoarfrost" :D Jag önskar jag var lika bra på att avväpna situationer som han är!

Men! Ridskolan i kväll. Jag längtar ihjäl mig :love:
 
Äntligen på väg till jobbet, försenad... inte allt för mycket iaf, tur jag börjar sent idag 🙂 byggjobbarna skulle förvarna dagen innan de kom men idag knackade de på, går snabbare än planen så de vill fixa min lägenhet nu på förmiddagen :eek: blev en panikflyttning av grejer, mattor och ner med gardiner, stänga in katter etc. Blev en kattjakt för att fånga in sura katter :crazy:
Jag som tänkt mig en lugn måndagsmorgon med promenad o en sväng på affären innan jobbet 😅
 
Jäklar vad snabbt det gick att få provsvaren! Vet inte om det alltid är så? Men provsvaren är daterade samma dag som jag tog proverna. Hur som, det spelar egentligen ingen roll (även om det är trevligt med snabba svar :p).

Allt var (så klart) negativt! :banana:

Åter igen var det helt onödigt att ha ångest. Sååå… kan jag sluta ha ångest inför saker som inte ens är ett problem? Tack. 😑
 
Vaken tidigt for att aka till jobbet och faktiskt jobba lite med recrytering nu nar vi har "spring break". Det tog nog narmare 10 minuter innan jag hittade en "invoice" pa Amazon for "canopyn" jag kopt och vill ha tillbaka pengar for sa jag bara kan lamna over kvittot. Man kan ju undra varfor Amazon inte har det som ett alternativ i "dela med sig" menyn. :cautious: Naja, nu ar den printad, canopyn i bilen jag dricker morgonkaffet och funderar pa vad jag ska kopa pa Cosco mer an en ny hundsang ...
 
Äntligen på väg till jobbet, försenad... inte allt för mycket iaf, tur jag börjar sent idag 🙂 byggjobbarna skulle förvarna dagen innan de kom men idag knackade de på, går snabbare än planen så de vill fixa min lägenhet nu på förmiddagen :eek: blev en panikflyttning av grejer, mattor och ner med gardiner, stänga in katter etc. Blev en kattjakt för att fånga in sura katter :crazy:
Jag som tänkt mig en lugn måndagsmorgon med promenad o en sväng på affären innan jobbet 😅
Panikflyttning av grejer ägnade jag mig också åt igår. Klockan 23:55 på natten. Det var nämligen DÅ vi kom på att shit, de kommer ju och renoverar vårt gästrum imorgon bitti och har bett oss att lyfta ut så mycket möbler och grejer som vanligt! Det hjälpte inte direkt att just gästrummet är där vi har som allra mest grejer. Det var en intressant avslutning på helgen 🙃
 
Jag sitter på ett fik och äter en sen lunch. Blev erbjuden en ny tjänst inom samma företag idag och blev jätteglad eftersom det nya ansvarsområdet passar mig så mycket bättre. Nu får jag göra sådana saker som jag utvecklas av och trivs med allra mest (skriva!), och samtidigt kommer den nya yrkestiteln att öppna många nya dörrar för mig när det så småningom är dags att söka mig vidare. Har dock bett att få tänka på det till imorgon, egentligen mest bara för sakens skull. Har redan kommit på en ändring jag skulle vilja få igenom innan jag accepterar, men jag tror inte att det blir så svårt. Jag fick samtidigt massor av fint beröm av mina chefer vilket kändes bra. Firar med toastie och fläderläsk till lunch :D
 
Det gick inte så bra att få psykologtid. Fick ringa två gånger och var skakis båda gånger. Väntade i kö 20 minuter första gången och 25 minuter andra. Sen blev jag avbruten av jobbsaker.
Helt dränerad efter att ha suttit och skakat av spänningen som blir av att ringa samtal :yuck:
Nåja. Får försöka igen i morgon. Bävar redan.

Men nu har jag bara ridskolan på hjärnan. Inget annat betyder något. Snart är jag där, jag mår redan bättre. :love:
 
Nu händer det grejor :up:
Taket på gång de har rivit halva och börjat läkta :)
Grund och uppsättning av växthus på g men de hann nog inte börja före påsk så det kan dröja till maj innan det blir färdigt
Och ny ytterdörr ska vara beställd
Den har jag bara väntat på ett år :cautious:
Badrumsgolvet lyser dock fortfarande med sin frånvaro :meh:
Och i morgon ska jag sätta potatis
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 657
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp