Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror att jag kan ha hittat lösningen på mitt "yoga-problem".... :) Jag fick ju ett par tips av yogainstruktören, och ett av tipsen verkar mycket lovande. Det verkar enkelt att använda mitt friskvårdsbidrag där, och det är ett stort plus! Får kika lite mer i detalj på vad de erbjuder, och sedan bestämma mig för vad jag bäst gör med mina 1200 kr..... :)
 
En bra dag idag. Och fantastiskt vårväder. Jo vädret gör en hel del på humöret! Varit social utan att bli trött eller så utan det har bara känns allmänt bra allting och fått en del gjort också.
Nu väntar förhoppningsvis en välbehövlig skönhetssömn som det heter av någon anledning. I helgen ska jag vara hundvakt. Blir intressant att se vad Jinns säger om det. Min prinsessa ❤️
 
Varit på gymmet för första gången sen i november och herregud som jag glömt av hur mycket jag älskar att köra bänkpress! Kan ha blivit ett par extra set av bara farten, så gissar på att imorgon kommer jag ha träningsvärk i armar och bröstmusklerna. Men det är det värt. :up:
 
Har äntligen varvat ned för dagen. Jag var in till vetten med våfflan idag och har bokat in bröströntgen nästa vecka, hon väser när hon andas och steroiderna tog inte.... så jag våndas en aning. En stor neonskyld med ordet CANCER bara tokblinkar för mitt inre öga, men... anyways. Eventuellt målar jag Fan på väggen.

Utöver det ska gammelman Nipper få prova en råtta till middag för (vad jag vet) första gången i hans liv, det ska bli spännande! :D
 
Upptäcker poddar lite såhär senare än alla andra :angel:

Blev först överväldigad och nästan stressad av att inte veta vad jag ska välja, men nu har jag hittat en pod med Stephen Fry :love: och sen ska jag lyssna på en pod med Sue Perkins :heart

Hoppas detta kan få mig att stressa av lite om kvällarna!
 
Upptäcker poddar lite såhär senare än alla andra :angel:

Blev först överväldigad och nästan stressad av att inte veta vad jag ska välja, men nu har jag hittat en pod med Stephen Fry :love: och sen ska jag lyssna på en pod med Sue Perkins :heart

Hoppas detta kan få mig att stressa av lite om kvällarna!
Jag körde precis ett par mindfulness-pass via Youtube och nu känner jag mig helt degig.... :D
 
Varit sysselsatt hela dagen så kom till stallet senare än tänkt. Jag hade ju tänkt motionera fjordröken men eftersom klockan var så pass mycket och länge sen lunchforingen behövde pållan komma in och få äta insläppshöet . Hon hade även rullat sig på ena sidan som var rejält skitig med färsk lera; en kan ju tro hon ville gardera sig för en vilodag till 😆.
 
Det tog tre försök, men Nippedipp är nu övertygad om att en mus är en råtta, är en mus.... och är förhoppningsvis mätt en vecka till. ;) Jag var tvungen att reta honom en smula med bytet dock och jösses vad han kan kramas ändå, för en gammal man.
Anledningen till att jag vill byta åtminstone delvis till råttor är att han börjar vara ordentligt till åren och tappat en hel del i kondition, och råttor är rejält mycket fetare än möss, som´han ätit hela livet.
 
Nar Tater Tot blir tillsagd "spot" ska han alltsa ga till sin hundbadd, en utpekad matta, eller nagot annat lampligt jag pekar pa. Dar ska han stanna (helst lagga sig ner, men det ar okay om han star PA grejen som ar "spot" just da:cautious:) tills jag sager att han kan lamna igen.

"Men jag AR ju pa "spot". Titta ... en hel fot ar kvar.
IMG_2679.webp
 
Det råder totalt kaos i hjärnan och allt känns bara skitdåligt :turd: Vet inte vad jag vill eller ska göra för att få det att kännas bättre heller.

Har precis gått och lagt mig. Försöker koncentrera mig på en ljudbok (jag orkar inte läsa själv), men det känns inte som att hjärnan kan ta till sig innehållet :confused:

Ser ändå fram emot en ledig dag imorgon (idag). Jag har utvecklingssamtal och kommer behöva plugga ändå, men har inte direkt några tider att passa :)
 
Nar Tater Tot blir tillsagd "spot" ska han alltsa ga till sin hundbadd, en utpekad matta, eller nagot annat lampligt jag pekar pa. Dar ska han stanna (helst lagga sig ner, men det ar okay om han star PA grejen som ar "spot" just da:cautious:) tills jag sager att han kan lamna igen.

"Men jag AR ju pa "spot". Titta ... en hel fot ar kvar.
Visa bifogad fil 87767
Åh, det är som när vi säger till Coach att han inte får vara i soffan. Då backar han upp en tass i taget men lämnar alltid en tass i golvet för jag antar att han inte är i soffan då? 😅
 
Dricker kaffe och tittar på Lyxfällan. Omg säger jag bara.
Dags för jobb om en stund. Vill helst bara vara hemma men så funkar inte livet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 518
· Visningar
42 763
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Lerig hage
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp