Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stötte ihop med min stylist-granne på vägen hem så vi satte och och chillade. Så just nu chillar jag, dricker vin och inväntar en måltid

11363889_1648546238737198_1897937728_n.jpg

Det är så skönt att bli av med den! Min gjorde ont och jag kände av den hela tiden.
Och kommer tillbaka... - den dagen den sorgen. NU är du av med det!

Heja!
Min sitter jättebra, jag känner i princip inte av den alls förutom ibland i bilen... ;) Det är nog därför de ha låtit den vara kvar så pass länge som de ändå ha gjort, men jag blir hel nojjig... Har jag inte lite ont här? Känner jag mig inte lite hängig? Hur var det när jag började bli dålig? Har jag kanske inte lite ont i magen? Speciellt efter 5 koppar kaffe... :banghead: Den där oron kommer jag nog alltid att bära med mig, även om det blir bättre och bättre, läkarbesök triggar alltid igång det för mig... :crazy:

Svinnöjd med mig själv!
Lyckades släpa mig ut i regn och mörker, mockade ladan, red den vildaste kusen och tog den minst lika vilda på släp, tappade en reflex men hittade den på hemvägen, red förbi resten av Hårbollarna som fortfarande är på bete och konstaterade att de levde och hade hälsan och hade konsumerat obscena mängder salt.

Nu dusch och sömn!

Märklig kväll.

Summerar dagen. En stund innan de gick hem idag berättade jag för mina elever att det var min sista dag. Vi brukar säga "vi ses imorgon" när de går hem och jag sa -nej, det här är min sista dag här.

Så mycket värme, så mycket uppskattning. Jag började gråta förstås. Jag är inte bra på avsked och inte bra på att ta emot beröm. Kramkalas med alla de där unga pojkarna och kvinnorna. "Du har ett speciellt sätt. Alla gillar dig" Jag rodnar fortfarande när jag tänker på det och jag blir lite gråtmild.

Den MUR av gemenskap, uppskattning och värme som kom knäckte mig totalt. Jag älskar mina fina elever och jag kommer att sakna dem enormt. :cry:

Imorgon AF nästa..... :(

Min sitter jättebra, jag känner i princip inte av den alls förutom ibland i bilen... ;) Det är nog därför de ha låtit den vara kvar så pass länge som de ändå ha gjort, men jag blir hel nojjig... Har jag inte lite ont här? Känner jag mig inte lite hängig? Hur var det när jag började bli dålig? Har jag kanske inte lite ont i magen? Speciellt efter 5 koppar kaffe... :banghead: Den där oron kommer jag nog alltid att bära med mig, även om det blir bättre och bättre, läkarbesök triggar alltid igång det för mig... :crazy:
Härligt att du får ta ut den!

Märklig kväll.

Summerar dagen. En stund innan de gick hem idag berättade jag för mina elever att det var min sista dag. Vi brukar säga "vi ses imorgon" när de går hem och jag sa -nej, det här är min sista dag här.

Så mycket värme, så mycket uppskattning. Jag började gråta förstås. Jag är inte bra på avsked och inte bra på att ta emot beröm. Kramkalas med alla de där unga pojkarna och kvinnorna. "Du har ett speciellt sätt. Alla gillar dig" Jag rodnar fortfarande när jag tänker på det och jag blir lite gråtmild.

Den MUR av gemenskap, uppskattning och värme som kom knäckte mig totalt. Jag älskar mina fina elever och jag kommer att sakna dem enormt. :cry:

Mitt i bedrövelsen så måste det ändå kännas skönt att du varit så uppskattad och omtyckt? :)

AF suger :mad:

Märklig kväll.

Så fint att du är så omtyckt :) kram!

Har kollat några avsnitt av sleepy hollow.
Brittisk engelska är så mycket bättre än amerikansk haha.
Nu försöka sova till hundens snarkande.

Märklig kväll.

Givetvis kommer de att sakna super-tanten :up: känn att du har deras värme med dig nu och det kommer att ordna sig :)

*stor kram*

En feber sjuk son, en dotter som ska till skolan, en bil som ska på service och en make som arbetar... Tack och lov för att hans släkt bor i närheten, så våran kollega och hans kusin ska hämta upp mig på Volvo, om han inte glömmer bort mig... :cautious:

En feber sjuk son, en dotter som ska till skolan, en bil som ska på service och en make som arbetar... Tack och lov för att hans släkt bor i närheten, så våran kollega och hans kusin ska hämta upp mig på Volvo, om han inte glömmer bort mig... :cautious:

Det kunde ha varit värre... din man kunde ha varit sjuk ("ingen är så sjuk som en sjuk man" etc)! :devil:

Det kunde ha varit värre... din man kunde ha varit sjuk ("ingen är så sjuk som en sjuk man" etc)! :devil:
Att jag inte tänkte på det! ;) Fast han brukar vara rätt behändig som sjuk, lägger sig och sover och sen är han bättre och åker och jobbar. Mest gnällig var han nog med brutet ben, tills han kom på att han kunde spela golf på tv-spelet... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 629
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25