R
Raderad medlem 68338
Stötte ihop med min stylist-granne på vägen hem så vi satte och och chillade. Så just nu chillar jag, dricker vin och inväntar en måltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mäh, sådär kan man ju inte skriva utan att lägg upp en bild ju!En lång dag med jobb på ungdomsavdelningen (skulle egentligen kört transport men det var så få rättegångar att det inte behövdes) följt av hårmodell-uppdrag. Nu har jag kortare hår än på flera år
Min sitter jättebra, jag känner i princip inte av den alls förutom ibland i bilen... Det är nog därför de ha låtit den vara kvar så pass länge som de ändå ha gjort, men jag blir hel nojjig... Har jag inte lite ont här? Känner jag mig inte lite hängig? Hur var det när jag började bli dålig? Har jag kanske inte lite ont i magen? Speciellt efter 5 koppar kaffe... Den där oron kommer jag nog alltid att bära med mig, även om det blir bättre och bättre, läkarbesök triggar alltid igång det för mig...Det är så skönt att bli av med den! Min gjorde ont och jag kände av den hela tiden.
Och kommer tillbaka... - den dagen den sorgen. NU är du av med det!
Heja!
Mäh, sådär kan man ju inte skriva utan att lägg upp en bild ju!
Härligt att du får ta ut den!Min sitter jättebra, jag känner i princip inte av den alls förutom ibland i bilen... Det är nog därför de ha låtit den vara kvar så pass länge som de ändå ha gjort, men jag blir hel nojjig... Har jag inte lite ont här? Känner jag mig inte lite hängig? Hur var det när jag började bli dålig? Har jag kanske inte lite ont i magen? Speciellt efter 5 koppar kaffe... Den där oron kommer jag nog alltid att bära med mig, även om det blir bättre och bättre, läkarbesök triggar alltid igång det för mig...
Mitt i bedrövelsen så måste det ändå kännas skönt att du varit så uppskattad och omtyckt?Märklig kväll.
Summerar dagen. En stund innan de gick hem idag berättade jag för mina elever att det var min sista dag. Vi brukar säga "vi ses imorgon" när de går hem och jag sa -nej, det här är min sista dag här.
Så mycket värme, så mycket uppskattning. Jag började gråta förstås. Jag är inte bra på avsked och inte bra på att ta emot beröm. Kramkalas med alla de där unga pojkarna och kvinnorna. "Du har ett speciellt sätt. Alla gillar dig" Jag rodnar fortfarande när jag tänker på det och jag blir lite gråtmild.
Den MUR av gemenskap, uppskattning och värme som kom knäckte mig totalt. Jag älskar mina fina elever och jag kommer att sakna dem enormt.
Imorgon AF nästa.....
Så fint att du är så omtyckt kram!Märklig kväll.
Summerar dagen. En stund innan de gick hem idag berättade jag för mina elever att det var min sista dag. Vi brukar säga "vi ses imorgon" när de går hem och jag sa -nej, det här är min sista dag här.
Så mycket värme, så mycket uppskattning. Jag började gråta förstås. Jag är inte bra på avsked och inte bra på att ta emot beröm. Kramkalas med alla de där unga pojkarna och kvinnorna. "Du har ett speciellt sätt. Alla gillar dig" Jag rodnar fortfarande när jag tänker på det och jag blir lite gråtmild.
Den MUR av gemenskap, uppskattning och värme som kom knäckte mig totalt. Jag älskar mina fina elever och jag kommer att sakna dem enormt.
Imorgon AF nästa.....
Märklig kväll.
Imorgon AF nästa.....
Snyggt och modigt! (Det lilla jag ser )Före
Efter (Bilden är urusel men jag orkar inte gå till någon spegel )
Lite av det avklippta håret:
Jag har fått tid att ta bort min portacat! och lite Det känns som att bli friskförklarad helt och hållet och samtidigt lite läskigt för tänk om cancern kommer tillbaka? Men mest skönt!
En feber sjuk son, en dotter som ska till skolan, en bil som ska på service och en make som arbetar... Tack och lov för att hans släkt bor i närheten, så våran kollega och hans kusin ska hämta upp mig på Volvo, om han inte glömmer bort mig...
Att jag inte tänkte på det! Fast han brukar vara rätt behändig som sjuk, lägger sig och sover och sen är han bättre och åker och jobbar. Mest gnällig var han nog med brutet ben, tills han kom på att han kunde spela golf på tv-spelet...Det kunde ha varit värre... din man kunde ha varit sjuk ("ingen är så sjuk som en sjuk man" etc)!