Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
På plats på praktiken men känner mig som en påse skit. Min närmaste kollega som kör lastbilen från lagret är hemma idag... Tur att det inte fanns något i kalendern! Om en stund ska jag köra ut en glaslyft till bygge om en stund, sen får vi se vad jag gör. Ska jag inte göra något så kan jag lika gärna åka hem.

Lyften utkörd och jag hann förbi mamma för en kaffe också. Nu sitter jag på praktikplatsen igen. Ensam. Inget att göra. Men lyften ska hämtas i eftermiddag igen så det är som ingen idé att åka hem :down:

Kattrackan spydde just i min säng :meh: tur nog håller jag på att organisera en massa fleeceplädar och sängkläder så det hamnade på en pläd som är betydligt lättare att tvätta än duntäcket... :cautious:

Gråter och dricker fm-kaffe...
Tårarna kan bara inte sluta rinna över livets orättvisor, över att ha mist en vän alldeles för tidigt, över frustrationen att inte kunna göra något vettigt för världens barn... :cry:

Sitter i väntrummet på vårdcentralen för att göra en hälsoundersökning.
Medan jag sitter här och väntar käkar jag en burgare med pommes och sippar på en milkshake. Tänkte inte ens på det själv innan folk började snegla.... :rofl:

Fan @tanten jag anställer dig! Behöver ngn som har koll på min kalender och som kan berätta för mig vilka events jag har osat på!
Vore även bra om du kunde fungera som nån slags moralens väktare om det spårat ut för mkt

(Ser framför mig två helt urspårade personer hahaha kaos )

Slösurfar idag, är illamående till tusen och irriterad. Allt började med att jag inte hittade min stiftpenna och sen har det bara ökat. En saknad stiftpenna liksom?! :eek: :crazy:

Fan @tanten jag anställer dig! Behöver ngn som har koll på min kalender och som kan berätta för mig vilka events jag har osat på!
Vore även bra om du kunde fungera som nån slags moralens väktare om det spårat ut för mkt

(Ser framför mig två helt urspårade personer hahaha kaos )
Det enda jag kan bidra med är att vara ditt omoraliska stöd. :D

Planering däremot är en av mina talanger :up:

Idag är en sån där seg dag, när man inte orkar göra något. Borde egentligen försöka klippa gräsmattan, solen skiner ju och jag är inte hemma i helgen.. önskar jag hade något som kunde sparka mig i baken å få mig att göra saker istället för att skjuta upp på dom. :rofl:

Haft min första lilla "studieträff" med några med studenter för att diskutera seminarieuppgiften till nästa veckan, jag var på rätt spår! Skönt! Jag blir alltid lika osäker på om jag verkligen har tänkt rätt, de kanske menar något helt annat.. Men om vi är fyra stycken helt oberoende av varandra och har kommit fram till ungefär samma sak så borde vi inte vara helt fel. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 629
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Katt i påse