Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man få foglossning utan att vara gravid? Jag har nåt knas med en led på ryggen, inte ryggraden utan till höger om, kan vara SI-leden (?) Gör ont ibland när jag står upp och när jag ligger på mage/sida kan jag få den att "knaka".Bra! Jag vet hur det är, mina bakre fogar la av när jag började äta p-piller 16 år gammal. Framfogen under graviditeten. Nu har jag hormonspiral för att minska hormonflödet i kroppen men får ändå ont vid mens och ÄL varje månad, även om det blivit bättre efter graviditet. Jävla hormoner...
Just foglossning är ju hormonrelaterat, och P-piller ger ju liknande hormoner som graviditet. Men foglossning har inte heller med leder att göra.Kan man få foglossning utan att vara gravid? Jag har nåt knas med en led på ryggen, inte ryggraden utan till höger om, kan vara SI-leden (?) Gör ont ibland när jag står upp och när jag ligger på mage/sida kan jag få den att "knaka".
Man kan alltså få problem i lederna pga hormonrubbningar?
Japp det kan man. Jag fick min diagnos (som jag inte ens tänker försöka stava till) flera år innan jag fick sonen.Kan man få foglossning utan att vara gravid? Jag har nåt knas med en led på ryggen, inte ryggraden utan till höger om, kan vara SI-leden (?) Gör ont ibland när jag står upp och när jag ligger på mage/sida kan jag få den att "knaka".
Man kan alltså få problem i lederna pga hormonrubbningar?
Det är så skönt att bli av med den! Min gjorde ont och jag kände av den hela tiden.Jag har fått tid att ta bort min portacat! och lite Det känns som att bli friskförklarad helt och hållet och samtidigt lite läskigt för tänk om cancern kommer tillbaka? Men mest skönt!