Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns kanonbra spray att spruta på kläder och skor, Springyard, Waterguard :up: Makens varsel och arbetskläder fungerar ungefär en dag innan tvätt den här årstiden och han vill helst inte bli genomblöt flera gånger om dagen men sprayen hjälper till oändligt mycket! :D Fungerar dessutom super på goretex skor som har börjat släppa in vatten! Mitt bästa köp på den här fronten tror jag! :D
Tack för tipset! Var är den inköpt? Skor plockade jag ut ett par graninge, både varma och täta :up:

Väntar på att klockan ska gå så jag får åka hem :p
Sanslöst trött idag, blev inte mycket sömn i natt och det trista vädret gör ju att man blir ännu tröttare

Bra! Jag vet hur det är, mina bakre fogar la av när jag började äta p-piller 16 år gammal. Framfogen under graviditeten. Nu har jag hormonspiral för att minska hormonflödet i kroppen men får ändå ont vid mens och ÄL varje månad, även om det blivit bättre efter graviditet. Jävla hormoner...
Ja verkligen jävla hormoner :meh:

Ska mysa ner mig i soffan med en bok och lite smörgåsar. Ska prova ifall kroppen går med på rostat bröd för det är jag sugen på :D

Jag har ångest, dricker kaffe och försöker reflektera över allt bra jag faktiskt fixat mot alla odds sista dagarna. Nu hänger det sista på en sak och jag lyckas inte fixa det :banghead: *slår på mig själv* :(

Har tagit fram höst/vintergarderoben och inser att det inte finns en sportslig chans att allt kommer gå in i garderoberna. Hur fan kunde höst/vinterklädbestådet VÄXA under sommaren?

Öhm ok just det jag kanske har "råkat" införskaffa lite grejer :angel:
(Ser mig själv framför mig när jag mitt i sommaren blev tvungen att resa från Paris iklädd två pälsar och hatt eftersom mitt bagage vägde för mkt :p )
Kaos asså. Måste tokrensa nu. För tillfället kan man inte ta sig in i mitt sovrum pga den gigantiska högen av ytterplagg som tornar upp sig som en jävla mur.

:crazy::banghead::nailbiting::arghh:

Sitter och stirrar rakt fram.....
Har rensat ogräs samtidigt som jag sprungit mellan spisen och sonens läxor.

Äsch. Nu kom sonen och påminde mig om att jag lovade igår att vi skulle baka syltkakor i dag.
Varför glömmer aldrig barn sånt? Han har ju tom glömt vad han fick för mat i plugget i dag!

Bara att resa på sig. Suck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 617
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar