Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
@tornblomma

Helt ok, jag är ju olika tidszoner konstant så det är liksom jobb när det behövs snarare än kontorstider (tänk dig ett paniksamtal kl. 2 för att jag har tappat bort några flygbiljetter halvvägs runt jorden och inte kan uttala adressen till mitt boende och att jag har glömt bort vad jag behöver ha med mig till ett möte eller tre, typ, och egentligen inte vet vem mötena är med :angel:).

Det är helt och hållet en lönefråga..... :D

All Ob utbetalas i vin :p

Ska på ett event med tema VITT ikväll. Är ju en färgglad tant så detta skapade en del ytliga problem. Nu ryckte min designer-polare ut och erbjöd en vit outfit:
11909278_1689689604596511_107216179_n.jpg

Nu har jag dock nojan pga att jag måste skaffa mer täckande trosor typ. Hur jag nu ska hinna det.
Om jag hade haft en assistent hade detta troligen löst sig. Hade tex kunnat byta trosor med @tanten !? Jag förutsätter att hennes är mer.... täckande

All Ob utbetalas i vin :p

Ska på ett event med tema VITT ikväll. Är ju en färgglad tant så detta skapade en del ytliga problem. Nu ryckte min designer-polare ut och erbjöd en vit outfit:
11909278_1689689604596511_107216179_n.jpg

Nu har jag dock nojan pga att jag måste skaffa mer täckande trosor typ. Hur jag nu ska hinna det.
Om jag hade haft en assistent hade detta troligen löst sig. Hade tex kunnat byta trosor med @tanten !? Jag förutsätter att hennes är mer.... täckande
Sloggi, tai-modell stl 40?
:rofl::rofl::rofl:

(skulle inte tro det va?)

Jag sitter och känner mig någon blandning mellan nervös och stressad. Ska iväg på hopplektion och har även ansvaret för ridskolestallet idag, har börjat fundera på att säga upp mig från det (ansvaret över stallet), då det gör mig stressad. :(

Nämen hoppsan, försvann alla f*rbannade jultidningsutskick på en gång? :angel: De brann så fint så fint innan barnen ens visste om att de hade kommit... :devil: *vägrar åka och sälja jultidningar i vuxen ålder*

:bow: :bow: Alltså, jag skulle aldrig vara otrevlig mot barn men jag HATAR när de kommer och ska sälja grejor vid dörren :mad: Vill jag handla drar jag ut på nätet eller åker till en affär.

/surtanten

Fan @tanten jag anställer dig! Behöver ngn som har koll på min kalender och som kan berätta för mig vilka events jag har osat på!
Vore även bra om du kunde fungera som nån slags moralens väktare om det spårat ut för mkt

(Ser framför mig två helt urspårade personer hahaha kaos )

Det enda jag kan bidra med är att vara ditt omoraliska stöd. :D

Planering däremot är en av mina talanger :up:

Modevärlden won't know what hit them! :nailbiting: O_o :sneaky:

:up: :up: :D

Nämen hoppsan, försvann alla f*rbannade jultidningsutskick på en gång? :angel: De brann så fint så fint innan barnen ens visste om att de hade kommit... :devil: *vägrar åka och sälja jultidningar i vuxen ålder*
Slängde...som vanligt....hela bunten här också. Är starkt emot att stora företag tjänar multum på att barn går och knackar dörr för småpengar i tron om att de ska få ihop till en ipad el liknande!
95% av kidsen missar målet med råge och blir bara besvikna.
Min son jobbar för sin veckopeng. Men med realistiska mål och skäligt betalt!

Källaren röjd. Köket fixat och fint efter ommålningen. Kattlådan skurad, Gräsmattan mockad från hundskit (guuuud va mysigt det är med husdjur)
Dammsuga lite hundhår kanske? Det var ett tag sen.

Lika bra att passa på när energin är på besök!

Har precis jagat ut Missia från linneskåpet (nej, jag är inte intresserad av katthår på nytvättade handdukar). Något prasslar bakom ryggen på mig vilket betyder att hon jävlas med något annat :cautious: Kattrackorna är taggade idag! Det här är alltså den icke-spyende kissen :meh:

Sitter i soffan efter en dag i full fart. (Nåja, förutom sovmorgonen då.) Naglarna fixade, mat lagad inklusive två matlådor samt hårmodellandet avklarat. Nu har jag kort och väldigt lockigt hår :D

Mötet med AF gick oväntat smärtfritt. Det visade sig att den som skrev in mig var en handläggare som haft deltagare hos mig tidigare.
Fick en mötestid om två veckor -"om jag fortfarande var arbetslös då".
Märklig känsla när AF tror på en???

Resten av dagen har jag slösurfat och kört ved.
ALL ved är under tak nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 633
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV