Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hunnit med galet mycket idag med. Tar ett glas rött och....myser.
I morgon tänkte jag röja av altanen som ser riktigt vissen och höstig ut. Lika bra att ta bort de sista resterna av sommaren :(

Kaos hahahha

wp10.jpg

Då är vi två @EmmaW! Egentligen hade jag nog kunnat vara kvar hemma längre, för det är ingen här, men jag vaknade före väckarklockan så det var som ingen idé. Ska dricka kaffe och sen gå ner i nedre lagret och dra pallar. Dimman ligger så tjock idag så att man kan ta på den.

@athena_arabians - kommer du till stan på kulturnatten som infaller samma dag som geologins dag i år? Vi tänkte gå på stenvandring med ungkotten, det skulle ju vara kul att ha en egen guide ;) A är ju galen i stenar och samlar på alla hon tycker är fina, vi har till och med ett glasskåp som hon lägger dem i :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 635
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV