Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis till ett bra köp!!!
Hade en 04 innan. Underbar bil. Nu har jag en gammal 00 som bara gått 28 000 mil. Knappt inkörd ;) Om 4 veckor kommer en 2015 som ska ersätta sambons 05:a som han kvaddade för 2 veckor sen. Säkra bilar för rediga dikeskörningar!

Nä. Inget annat än Volvo här och V70 modellerna är grymt bra!
Vi köpte en Volvo xc60 2015 jag älskar den bilen. Kommer alltid ha Volvo från nu.

Har ångest. ABS lampan lyser på bilen, det går visserligen på garantin men ändå :down:
Och så har vi snart avverkat 5 avlivningar inom ett dygn på praktiken. Känns riktigt riktigt tungt :(

Skolkar från skolan idag, ägnat fm åt att skura/kalka av duschen, och börjat tvätta mera tyg. Snart dags att hänga upp tvätt å köra nästa maskiner.

Har precis vaknat :crazy: Vaknade på det bästa viset dock, med kattgos! Oerhört trött dock och har haft konstiga drömmar om bröllop (alltså, jag sprang iväg. Det är svårt att springa iväg från sitt bröllop i en stor klänning och inte bli fasttagen! Speciellt när ens far och den blivande maken jagar en med en flakmoppe :cool:).

Går runt i mammas/mitt hus och funderar på om jag skulle trivas här eller sälja bägge, detta och Norge och flytta någon helt annan stans. Decions, decions........?????

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 635
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV