Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ler.
Hämtade nyss sonen i skolan...och han är kär!:love:
Han är kär i TVÅ tjejer i sin nya klass. Och han har en plan: Hundtricket :D
Så nu har jag lovat att ta med Dvärgschnauzern, som är charmig och söt, nästa gång jag hämtar honom. Jag fick INTE ta någon av de stora tikarna ifall de var lite hundrädda. Omtänksamt :angel:
Däremot fick jag gärna ta med nån av de stora hundarna nån annan gång för att impa på killarna i klassen :up:
Han har lärt sig hur det funkar!

Han har lärt sig hur det funkar!
Tja.....jag körde ju Hundtricket på sambon...och han på mig :D
Det var vårat gemensamma hundintresse som fångade varandras uppmärksamhet på en dejtingsajt och första dejten var just....en hundpromenad.
Funkar kanon att locka med pälsdjur :up:
(utom på allergiker)

Känner mig orimligt grinig över att maken är ute och roar sig på golfbanan och jag vet inte när han kommer hem... Jag är hungrig och vill äta nu men vill samtidigt att vi ska äta tillsammans hela familjen... :banghead:

Om jag vill! Om inte annat för att kunna säga "Nobody puts baby in a corner!". Frågan är bara om det är ekonomiskt och logistiskt rimligt.
Du kan ju strunta i att stoppa i sladden och ha den till nått annat :)
Dynbox, plantera blommor i, gömma godis, köksbord, bubbelbad.......

Känner mig orimligt grinig över att maken är ute och roar sig på golfbanan och jag vet inte när han kommer hem... Jag är hungrig och vill äta nu men vill samtidigt att vi ska äta tillsammans hela familjen... :banghead:
Jag blir alltid orimligt ilsken och direkt farlig när jag är hungrig. Jag hade nog blivit tvungen att äta om jag inte ville åka in för mord.

Jag blir alltid orimligt ilsken och direkt farlig när jag är hungrig. Jag hade nog blivit tvungen att äta om jag inte ville åka in för mord.
:D Jag brukar klara det rätt bra men just idag så känns det väldigt tveksamt... Hade det varit någon maträtt som funkar att värma så hade jag gjort mat åt mig och barnen och låtit honom äta när han kom hem, men jag har lovat barnen tacos och det blir inte bra som rester... :crazy:

Dricker upp det sista vinet. Lovat mig själv att det inte blir något nytt förrän jag fått pengar från A-kassan. Och det vete makterna hur länge jag får vänta på dem....

I övrigt eldar jag och det är ett elände att få drag i pannan. Det är lågtryck och det har skapat en surgubbe i skorstenen som inte är att leka med. Det ryker vit rök över hela nejden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 638
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV