Äsch då. Elen är billig just nuHur många kilowattimmar förbrukar den där reliken i sekunden?
och lite måste man unna sig.
Själv har jag tyvärr inte plats för den (och ljuger uselt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då. Elen är billig just nuHur många kilowattimmar förbrukar den där reliken i sekunden?
Hade den varit mintgrön hade jag slagit till direkt. Men blå? Nja.....tycker blått känns så kallt, även om det är en frys.Äsch då. Elen är billig just nu
och lite måste man unna sig.
Själv har jag tyvärr inte plats för den (och ljuger uselt)
Hur många kilowattimmar förbrukar den där reliken i sekunden?
Du har en poäng. Och jag är rätt långt ifrån Rockabilly-stuket. Typ 189366,5 milPlus att jag tror många av de som borde vara intresserade av den (rockabilly-folket) kanske inte är så bekymrade över elförbrukningen med tanke på vilka bilar de kör!
Varför?Sitter på soffan och är förbannad...
Maken kom hem med en flaska Amarone... *gissa vad jag gör nu*
Han har lärt sig hur det funkar!Ler.
Hämtade nyss sonen i skolan...och han är kär!
Han är kär i TVÅ tjejer i sin nya klass. Och han har en plan: Hundtricket
Så nu har jag lovat att ta med Dvärgschnauzern, som är charmig och söt, nästa gång jag hämtar honom. Jag fick INTE ta någon av de stora tikarna ifall de var lite hundrädda. Omtänksamt
Däremot fick jag gärna ta med nån av de stora hundarna nån annan gång för att impa på killarna i klassen
Varför?
Tja.....jag körde ju Hundtricket på sambon...och han på migHan har lärt sig hur det funkar!
Du kan ju strunta i att stoppa i sladden och ha den till nått annatOm jag vill! Om inte annat för att kunna säga "Nobody puts baby in a corner!". Frågan är bara om det är ekonomiskt och logistiskt rimligt.
Dricker vin och är förkyld. Om tolv timmar måste jag vara pigg, frisk och på ett sprudlande humör.
Jag blir alltid orimligt ilsken och direkt farlig när jag är hungrig. Jag hade nog blivit tvungen att äta om jag inte ville åka in för mord.Känner mig orimligt grinig över att maken är ute och roar sig på golfbanan och jag vet inte när han kommer hem... Jag är hungrig och vill äta nu men vill samtidigt att vi ska äta tillsammans hela familjen...
Jag brukar klara det rätt bra men just idag så känns det väldigt tveksamt... Hade det varit någon maträtt som funkar att värma så hade jag gjort mat åt mig och barnen och låtit honom äta när han kom hem, men jag har lovat barnen tacos och det blir inte bra som rester...Jag blir alltid orimligt ilsken och direkt farlig när jag är hungrig. Jag hade nog blivit tvungen att äta om jag inte ville åka in för mord.
@mandalaki Sägs väl gilla blå hushållsapparater?
Johodå!!jag har lovat barnen tacos och det blir inte bra som rester...