Snurrfian
Moderator
Jo ja som köttfärssås förstås! Men inte som tacos när bröden har blivit kalla och hårda...Johodå!!
Man tar och häver ihop rubbet dagen efter och gör en gigantisk köttfärssås av det. Blir hur bra som helst.
*vet*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo ja som köttfärssås förstås! Men inte som tacos när bröden har blivit kalla och hårda...Johodå!!
Man tar och häver ihop rubbet dagen efter och gör en gigantisk köttfärssås av det. Blir hur bra som helst.
*vet*
Var glad att det ryker över nejden... Det är värre när det fyller hela huset...Dricker upp det sista vinet. Lovat mig själv att det inte blir något nytt förrän jag fått pengar från A-kassan. Och det vete makterna hur länge jag får vänta på dem....
I övrigt eldar jag och det är ett elände att få drag i pannan. Det är lågtryck och det har skapat en surgubbe i skorstenen som inte är att leka med. Det ryker vit rök över hela nejden.
Du kan ju strunta i att stoppa i sladden och ha den till nått annat
Dynbox, plantera blommor i, gömma godis, köksbord, bubbelbad.......
Hehe.Var glad att det ryker över nejden... Det är värre när det fyller hela huset...
Om jag vill! Om inte annat för att kunna säga "Nobody puts baby in a corner!". Frågan är bara om det är ekonomiskt och logistiskt rimligt.
Snorar nyser och ynkar
Modigt, beundransvärt och intressant. Jag tror inte jag skulle palla det. Blir så oerhört berörd av "Utrotningen" precis som av det som händer runt Medelhavet nuJag och Syster har bestämt oss för att åka till Auswitch nästa år. I mars bär det av!
Samma här, vet inte hur många gånger jag gråtit idag.Modigt, beundransvärt och intressant. Jag tror inte jag skulle palla det. Blir så oerhört berörd av "Utrotningen" precis som av det som händer runt Medelhavet nu
Ser på Skenet bedrar.
Orkar inte se nyheterna idag... Har följt medierna om flyktingkatastrofen konstant senaste dagarna.
@Matmissbrukaren
Det är rätt. Du kan inte ignorera Hyacint två veckor i rad.Tack!
Satte på tvn nu
Så nu äter jag tacos och kollar på skenet bedrar
Jag med!!Tittar med på Hyacint
Schhhkååål tamejfanDricker upp det sista vinet. Lovat mig själv att det inte blir något nytt förrän jag fått pengar från A-kassan. Och det vete makterna hur länge jag får vänta på dem....
Man är så lyckligt lottad.Samma här, vet inte hur många gånger jag gråtit idag.