athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undra varför du var törstigVaknade upp törstig as hell. Så nu tänker jag gå till granntanten oxh dricka äpplejuice.
Mitt hår är kaos men hittade ingen hårborste.
Tack det kan behövas! Vi har tio grader och spöregn här utöver allt annat kaosLycka till @EmmaW
Ja @tornblomma, du drack ju så mycket igår, inte borde du vara törstig fortfarande?Undra varför du var törstig
Ja @tornblomma, du drack ju så mycket igår, inte borde du vara törstig fortfarande?
Sorry.Hahaha! Kaos alltså
Fick just ett sms "kom ihåg att jag spelar på Spy Bar vid 02. Har satt dig plus 1. Kommer döda dig om du inte kommer jävla pensionär"
Ok ok ok. Behöver semester från mig själv. @tanten kan du köra Spyan i natt om jag tar paj-eventet idag? Okok?
Sorry.
Tänkte länge, men jag tror att du kommer att andas för mycket ungdom, flärd och världsvana.
De andra i juryn är kommunalråd från deltagande kommuner. Jag är insatt som "lokal kulturtant" eftersom vårt kommunalråd hade förhinder.
Så - det fattas ett antal år och ett antal kilo på dig.
Tyvärr.
Men nästa gång så.....
Lingonen är mogna och blåbären ... var ut igår och plockade 1,5 L blåbär (det låter inte mycket, men jag handplockar så att jag slipper rensa sen ) dom var galet stora och fina och mångaÄter långsam frukost.
Laddar för att åka iväg och vara jury i en pajtävling. Efter borde jag gå ut och se om lingonen är mogna. Dotter behöver lingon till sina frukostsmoothies.
Behöver plocka en hink aroniabär också.
Oss har dom hittat den andra vägen det damp ner en stor klump med jultidningar att sälja i vår brevlådaRingde på dörren när jag precis var färdig i duschen. Kastar på mig badrock och öppnar. Liten späd flicka: "Vill ni köpa jultidningar?" Jag lyckas med att inte ge henne en föreläsning om du-reformen och klasskamp utan ler och säger nej tack.
De har hittat mitt hus efter en massa år utan försäljning
Jag föll för två år sedan och lät barnen prova... Det enda bra var väl att det minsta barnet valde en gitarr som "betalning" men jag hade nog kunnat köpa den istället. I år så åkte tidningarna som sagt i eldningstunnan innan barnen ens förstod vad som hände...Oss har dom hittat den andra vägen det damp ner en stor klump med jultidningar att sälja i vår brevlåda
Jag har sagt till BARNET - över min döda kropp att du får sälja sånt