Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vägrar låta det onda vinna. Jag vägrar tro på att man (som en individ) inte kan påverka. Jag vägrar vara apatisk och säga att "det rör inte mig".

Jag vägrar också att inte vara glad. Jag vägrar också att inte tillbringa min dag som vanligt. Jag vägrar att inte vara bekymrad över personliga problem (för de finns). Jag vägrar att sitta och grina (fast ok, i denna sekund är det lite dimmigt).

Vi behöver Skenet bedrar. Vi behöver Supernatural @Marita73 . I mitt fall behöver vi Elementary säsong 2. @Ninnurur behöver att inte bli förkyld men om det blir så, krya på dig snabbt. @Matmissbrukaren behöver klappa sin dotter i magen :love: @Dentaku behöver pussa sin man igen (för jag förmodar att hon gjort det redan :D)

Jag väljer att hjälpa på det sätt jag kan. Jag väljer att inte ge efter för det onda. Jag väljer att, på mitt sätt och efter förmåga, slåss för det goda.

Beundrar din kondition. Jag blir lite matt bara av att se allt du har för dig!
Och fest?! Jag håller mentalt på att träna upp mig inför EN fest den 19...och det har jag pysslat med i ett par månader. Efter den ska jag ta semester! :crazy:

@tornblomma är unik (och fantastisk, får jag lov att ta ett kontorsjobb någon gång kommer jag att anlita henne för att styla mig :love: jag tror inte jag kan komma undan med cammobrallorna då nämligen :cautious:).

Du kan ju strunta i att stoppa i sladden och ha den till nått annat :)
Dynbox, plantera blommor i, gömma godis, köksbord, bubbelbad.......
maxresdefault.jpg

Fan, jag som skulle gå och lägga mig. Varför är det så svårt att komma i säng när det väntar spännande äventyr imorgon?
Jag vill samtidigt att det ska bli morgondag så fort som möjligt, men ändå kommer jag inte i säng... *sparkar mig själv till sängen*

Jag får inte gå och lägga mig eftersom jag ska jobba natt imorgon, under tiden försöker jag skriva min första inlämning på mitt nya uni program och krånglar nog till det rejält för mig.

Nu har tonårsdottern och maken åkt på fältskyttetävling, dottern muttrade något om gubbar som inte fattade att man ska sova på morgonen när det är helg... :angel: Hon anser att man borde lägga tävlingarna någonstans framåt eftermiddagen så hon hinner sova klart... :D Men hon tycker att det är ganska kul ändå, annars skulle hon aldrig kliva upp med så pass bra humör. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 642
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar