Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju nästan som ett spaaaaa..
Det där är märkligt, jag tror att någon ibland ställer in sån där luddmat i vår kyl. Jag har heller aldrig lagat nån sån, och ändå står den där?!Rensat ur kylen, lite störande med matlådor med typ en kvarts portion kvar... En del hade nog stått rätt länge för jag har inget minne av att jag har lagat någon mat som var luddig?
Visst är det märkligt hur man förknippar årstider med mat? Själv älskar jag grytor under hösten och vintern men under våren och sommaren så gör jag aldrig någon gryta?Regn, regn och regn.
Förbereder ost- och chokladfondue (inspirerad av en annan Buketråd, såklart) inför kvällningen med levande ljus och findukning. Känns som att det passar höstrusket att umgås framför grytorna på bordet...
Han ville bara att ni skulle lära känna grannarna lite bättre! Skämt å sido så är det otroligt stressande när de kommer bort.Huttrar i soffan med kaffe.
Lillhunden försvann i morse så halva dagen gick åt att leta reda på honom. Visade sig att han var hos nya grannarna. Tack vare att de la ut en efterlysning på fb efter hans ägare (mig) så kände en annan granne igen honom och den lille odågan kom till rätta.
Har kokat ihop en pulled pork som står i ugnen. Skall ätas i kväll. Funderar på att krypa ner under filten och blunda lite.
Vi har en hårt trafikerad landsväg i närheten så jag var livrädd att han stuckigt dit. Men sambon letade igenom alla diken så letade jag i skogen.Han ville bara att ni skulle lära känna grannarna lite bättre! Skämt å sido så är det otroligt stressande när de kommer bort.