Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jobbhelg i Klevshult. Låånga pass så jag tog med mig dvd och ett par säsonger av Supernatural. Bara för att upptäcka att jag glömde visst packa ner fjärrkontrollen
Så himla charmigt!!Ler.
Hämtade nyss sonen i skolan...och han är kär!
Han är kär i TVÅ tjejer i sin nya klass. Och han har en plan: Hundtricket
Så nu har jag lovat att ta med Dvärgschnauzern, som är charmig och söt, nästa gång jag hämtar honom. Jag fick INTE ta någon av de stora tikarna ifall de var lite hundrädda. Omtänksamt
Däremot fick jag gärna ta med nån av de stora hundarna nån annan gång för att impa på killarna i klassen
Du får gratis gympa!
#baraförattjagnogintelagtindetindenhärtrådenännu:
Ler.
Hämtade nyss sonen i skolan...och han är kär!
Han är kär i TVÅ tjejer i sin nya klass. Och han har en plan: Hundtricket
Så nu har jag lovat att ta med Dvärgschnauzern, som är charmig och söt, nästa gång jag hämtar honom. Jag fick INTE ta någon av de stora tikarna ifall de var lite hundrädda. Omtänksamt
Däremot fick jag gärna ta med nån av de stora hundarna nån annan gång för att impa på killarna i klassen
Dottern har nu gjort sin första rusning mellan två bussar för att slippa vänta en timme på nästa buss, de blir stora fort! Hon började med att skicka sms när hon stod på första bussen och bad om råd hur hon skulle hinna, "stå vid dörren, kasta dig ut och spring till nästa buss" blev mammans godhjärtade förslag. Sen fick jag sms "jag hann, de höll på att stänga dörren men öppnade igen"
Man får väl vara tacksam så länge man som mamma ingår i raggningsplanerna. Om några år får man väl inte ens vistas i samma kommun som det ska raggas iSå himla charmigt!!
Man får väl vara tacksam så länge man som mamma ingår i raggningsplanerna. Om några år får man väl inte ens vistas i samma kommun som det ska raggas i
Hur många kilowattimmar förbrukar den där reliken i sekunden?