Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Justja, glömde - mina favoritskalmar gick sönder på badet fick köra hem med brillorna på sniskan tur jag hade två par skalmar till hemma, men det börjar verkligen bli dags att skaffa nya glasögon!
Tack gärna!Jag har en 25%kupong på specsavers att ge bort om du vill ha. Den går ut i oktober.
Då är den din!Tack gärna!
Hur ska specsavers veta om ni är vänner eller ej? Ska man fylla i ett vän-intyg?Det står att jag får ge dem till en familjemedlem eller vän men hänger på samma forum = vän väl? 
Fick du ingen mat på kräftskivan?Precis kommit hem från kräftskiva, bestämde mig för att koka nudlar
@athena_arabians de är inte norrlänningar, de är finländare men det är iofs inte så stor skillnad haha!
@LadyCovergirl alltså ja det finns nog knäppare saker men kommer som inte på något just nu haha
Tänkte ändå gå till Gränby@Ninnurur, den gäller bara på gränby för det var där jag fick den. Innan 17 oktober måste man beställa glasögon.
Det står att jag får ge dem till en familjemedlem eller vän men hänger på samma forum = vän väl? 
Då ska vi bara se till att du får kupongen också!Tänkte ändå gå till Gränby
Jorå,nog var det mat allt. Men åt vid 6 och kom hem halv 1Fick du ingen mat på kräftskivan?
Eller gillar inte kräftor?