Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft äggamackor med mig till jobbet, de ligger i väskan utan kyl, från morgon till middag, inte varit några bekymmer. Så tror inte att det borde vara så stor skillnad med äggröra.Funderar på morgondagens lunch, kan en äggröra hålla sig fräsch i väskan? Har inga kylmöjligheter
Vad braJag har haft äggamackor med mig till jobbet, de ligger i väskan utan kyl, från morgon till middag, inte varit några bekymmer. Så tror inte att det borde vara så stor skillnad med äggröra.
Jag brukar köra mackor, vill ha något lätt att äta. Då jag oftast inte vet vart jag tar min lunch.Vad bra
Känns trist att ta med mackor bara, vill ha något mer matigt sas.
Så har jag gjort hittills men märkt att det blivit lite tunt till lunch, mackor mättar bara en stund för mig.Jag brukar köra mackor, vill ha något lätt att äta. Då jag oftast inte vet vart jag tar min lunch.
Sen äter jag när jag kommer hem istället, men alla sätt är bra förutom dom dåliga så.
Vi är alla olika och tur är väl det.Så har jag gjort hittills men märkt att det blivit lite tunt till lunch, mackor mättar bara en stund för mig.