Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig otursförföljd.
1. Min telefon är borta. Vettefan vart den är
2. min cykel har punktering IGEN pga att en av denna jords jävla jubelidioter valde att kasta en flaska på cykelbanan
3. Jag är komplett utarbetad (räknade ut att jag kommer att ha jobbat 319 timmar i augusti. 319??? Det är ju fan inte klokt.
4. när jag skulle öppna en burk surströmming så SPRÄNGDES den över min nya Marc Jacobs tröja.
stanken är enorm, det fanns ingen tvätttid HAHAHAHA (ironiskt skratt på gränsen till galenskap)
Jag tror att ett glas vin är en bra lösning på alla de problemen.
Jag behöver förändring. Vad vet jag inte men mitt liv är slentrian och tråååååkigt!
Lägg av.mitt med. Eller så är allt kaos. Finns fan ingen mellanting
mitt med. Eller så är allt kaos. Finns fan ingen mellanting
Lägg av.
Ta oss inte ur våra illusioner om ditt intressanta, spännande och lyxiga liv
Jag är jätteduktig.
Jag har städat gästhuset. Ni läser rätt. Inte städat GÄSTHUSET - utan STÄDAT gästhuset.
Jag har städat.
Jäklar vad jag är duktig.
men det vore trevligt om den inspirationen kunde spridas till huset också. Nån som har lust att komma och hälsa på så jag måste?
En sån där tunna som Broder Tuck har borde väl räcka....eller behövs två?Begriper du exakt hur mycket vin du måste köpa????
Känner mig otursförföljd.
1. Min telefon är borta. Vettefan vart den är
2. min cykel har punktering IGEN pga att en av denna jords jävla jubelidioter valde att kasta en flaska på cykelbanan
3. Jag är komplett utarbetad (räknade ut att jag kommer att ha jobbat 319 timmar i augusti. 319??? Det är ju fan inte klokt.
4. när jag skulle öppna en burk surströmming så SPRÄNGDES den över min nya Marc Jacobs tröja.
stanken är enorm, det fanns ingen tvätttid HAHAHAHA (ironiskt skratt på gränsen till galenskap)
En sån där tunna som Broder Tuck har borde väl räcka....eller behövs två?
HAHAHAHAHAHAHAHA (galet skratt åter igen)
Fast nästa vecka har jag faktiskt en jävla massa events att gå på, så då kan jag fortsätta att vidhålla fasaden