Sitter och känner mig lite pirrig, imorrn bär det av till jobbet igen och allvaret börjar. Längtar faktiskt att få dunka min musik i min lastbils stereo igen och glida fram som en drottning på vägarna, hahahaha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle bara ha tråksaker som galgar, krokar och förvaring för viktiga papper.Mina sympatier
Skulle bara ha tråksaker som galgar, krokar och förvaring för viktiga papper.
Åt en lyxig middag för 29:-....lilla köttbullemenyn. Vidrigt kaffe....
Så härligt med ett gäng glatt flinande hundar i full speed!!Fy sa jobbigt. Hoppas du hittar henne snart.
Det var ju "National Dog Day" i USA i gar ... sa jag kommer in med en liten video snutt i slow motion fran Lisa.
Jävla skitstövel till lärare!Fy fan... läste en artikel i lokalblaska om någon ny dokusåpa med "Präst söker partner" istället för "Bonde söker fru" där de intervjuade en av deltagarna från länet. En av hans kommentarer om sig själv högg till "barnet som inte borde ha funnits"... precis som min lärare på lågstadiet sa om mig (som min fd bästa väninna var "snäll" nog att berätta för mig för det var hennes far som fick höra det när hon flyttade hit).
Eftersom det är min födelsedag snart är jag lite hudlös så nu sitter jag här och störtgrinar
Begriper du exakt hur mycket vin du måste köpa????Får jag också komma? Jag har alltid velat smaka riktiga, svenska sötvattenskräftor. har bara ätit havskräfta eller sådana där Turkiska som bara smakar dy och dill.
Kan stå för vinet
Jävla skitstövel till lärare!
Vem f-n vill vara en bra människa? Alternativet är så mycket roligareJo, och vore jag en bättre människa skulle jag inte säga att karma is a bitch eftersom hon är gravt dement.
Jag är ingen bra människa
Jag ska ta en drink efter att ha blandat havregrynsgröt med blod och flera gånger ha sagt "Nä, för mycket foster i den".
Jag med. Måste fixa matlådor för de sista tre dagarna eftersom jag verkligen inte kan ödsla pengar på köpmat nu.Funderar på vad jag ska stoppa i matlådan imorgon.
Jag ska ta en drink efter att ha blandat havregrynsgröt med blod och flera gånger ha sagt "Nä, för mycket foster i den".
Jag har lite svårt att koppla blod=foster, jag fattar inte associationen riktigt
Eller såg gröten ut som ett foster?
Det var separata handlingar. Fast fostren var på väg ner i gröten också.
Aha, jag antar det var minidinosaurier?
Typ. En påminnelse om att ägg inte får bli liggandes så att en höna får för sig att ruva när vi inte vill ha kycklingar.
Äh, orka va en bra människa hela tiden, låt hornen växa ut lite ibland och göm dom när det behövs. Så gör jag.Jo, och vore jag en bättre människa skulle jag inte säga att karma is a bitch eftersom hon är gravt dement.
Jag är ingen bra människa
Va, vill du inte ha coq au vin?!