R
Raderad medlem 94602
Oki. Får väl Ernsta mig lite och ut och plocka blommor och bös som kan passa till vin och sen kasta av mig sockorna och börja trampa. För att köpa så mycket vin har jag nog inte råd medTvå minst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oki. Får väl Ernsta mig lite och ut och plocka blommor och bös som kan passa till vin och sen kasta av mig sockorna och börja trampa. För att köpa så mycket vin har jag nog inte råd medTvå minst.
Åh vad har du fått tag i för boende nu?Häller i mig kaffe och undrar hur jag ska överleva veckan som kommer och om flytten går av stapeln i helgen eller inte. Jag har fortfarande inte sett röken av nåt kontrakt än.
Jag brukar mest vara hysteriskt noga med att den verkligen går upp i topp för skulle den vara det minsta dragning åt halvstång så skulle hela byn stå på gården och undra vad som har hänt...Så, då var flaggan hissad jag är LIVRÄDD när jag gör det, det blir så jobbigt om man tappar snöret vid fel tidpunkt
Jag brukar mest vara hysteriskt noga med att den verkligen går upp i topp för skulle den vara det minsta dragning åt halvstång så skulle hela byn stå på gården och undra vad som har hänt...