Hästlivet är kul nästan jämt. Blev tvungen att åka till stallet vid 19-tiden och stängsla en ny hage. Kom hem nyss och har precis nattat dottern. Världshistoriens sämsta lediga dag och jag är på ett uruselt humör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag langar över ett helt gäng grattis härifrån!!!Fick precis en oväntad födelsedagshälsning från en avlägset bekant kollega och en av grannarna var över på eftermiddagen med en bukett vildblommor, så gulligt
Min släkt kan man däremot "lita" på, inte en hälsning som vanligt
Och jag langar över ett helt gäng grattis härifrån!!!
Hur var det med bukekalaset @athena_arabians? Hipp hurra för dig! För jag gissar att det är idag?
Grattis på födelsedagen @athena_arabiansFick precis en oväntad födelsedagshälsning från en avlägset bekant kollega och en av grannarna var över på eftermiddagen med en bukett vildblommor, så gulligt
Min släkt kan man däremot "lita" på, inte en hälsning som vanligt
Good Luck, skall skicka positiva tankar hela fredagen!Gläds över att jag ska på jobbintervju på fredag.
samt att jag lyckats peta in mer än ett halvdussin guidningar innan utställningen stänger för säsongen. Gäller att plocka in alla pengar som går.....
Jag kan skvallra!@Ninnurur Det är det godaste jag vet, förutom jordgubbar då Man kan lura mig till det mesta bara jag får froyo :P Tur att sambon inte har listat ut det än.
Nej, bara sett reklamen för den. Får testkolla en dag. Vi kollar nån rätt fånig serie på Viaplay som heter Mr and Mrs Murder.