Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästlivet är kul nästan jämt. Blev tvungen att åka till stallet vid 19-tiden och stängsla en ny hage. Kom hem nyss och har precis nattat dottern. Världshistoriens sämsta lediga dag och jag är på ett uruselt humör.

Fick precis en oväntad födelsedagshälsning från en avlägset bekant kollega och en av grannarna var över på eftermiddagen med en bukett vildblommor, så gulligt :love:

Min släkt kan man däremot "lita" på, inte en hälsning som vanligt :meh:

Grattis @athena_arabians :banana::bump::banana:
bday99.jpg

började med att bildgoogla "arabian unicorn"´, men då dök det nästan bara upp sådana här:
36593.ngsversion.1431058044847.adapt.768.1.jpg

O_oO_oO_o

Så trött idag så det är inte klokt. Det tar på krafterna när dottern och ponnyn är borta på läger. Mest för att de avslutade med en långritt som låg en bit bort så jag fick hjälpa till att köra. Tog lång tid igår för fick ju sitta och vänta när de red och det var ganska långt hemifrån. Men vad gör man inte för barnen? :heart

De har haft jättekul i alla fall och galopperat barbacka på stubben, ridit till byn och handlat, haft hopptävling och dressyrträning och då långritt. Så både barn och ponny var väldigt trötta och nöjda igår.

Idag hade jag lovat en vän utan körkort att köra in till närmsta storstad, inte så underbart när man är väldigt trött redan från början, men det går alltid att muta mig med frozen yogurt så det fick ju gå. :D
Nu ligger jag hemma och känner mig manglad och väntar på att sambo och hundar ska komma in efter promenaden så vi kan krypa ner i sängen och titta på någon dålig serie. :)

@Ninnurur Det är det godaste jag vet, förutom jordgubbar då :D Man kan lura mig till det mesta bara jag får froyo :P Tur att sambon inte har listat ut det än.

Nej, bara sett reklamen för den.:) Får testkolla en dag. Vi kollar nån rätt fånig serie på Viaplay som heter Mr and Mrs Murder.

@Ninnurur Det är det godaste jag vet, förutom jordgubbar då :D Man kan lura mig till det mesta bara jag får froyo :P Tur att sambon inte har listat ut det än.

Nej, bara sett reklamen för den.:) Får testkolla en dag. Vi kollar nån rätt fånig serie på Viaplay som heter Mr and Mrs Murder.
Jag kan skvallra! :angel:
På Gränby c köper man froyo som nästan lösvikt. De fyller på med yoghurt sen får man själv ha på så mycket tillbehör man vill och så betalar man för vikten. Totalt livsfarligt! :D

Den är ganska löjlig, Galavant alltså :D, men ändå din tidsepok. Fast risken är att du blir för irriterad :angel: men du måste se den som humor!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 030
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 528
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar