Fick precis en oväntad födelsedagshälsning från en avlägset bekant kollega och en av grannarna var över på eftermiddagen med en bukett vildblommor, så gulligt
Min släkt kan man däremot "lita" på, inte en hälsning som vanligt
Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick precis en oväntad födelsedagshälsning från en avlägset bekant kollega och en av grannarna var över på eftermiddagen med en bukett vildblommor, så gulligt
Min släkt kan man däremot "lita" på, inte en hälsning som vanligt
Haha, det ger du attan i. Min kryptonit får aldrig avslöjas!Jag kan skvallra!
På Gränby c köper man froyo som nästan lösvikt. De fyller på med yoghurt sen får man själv ha på så mycket tillbehör man vill och så betalar man för vikten. Totalt livsfarligt!
Den är ganska löjlig, Galavant alltså , men ändå din tidsepok. Fast risken är att du blir för irriterad men du måste se den som humor!
Mitt humör är verkligen inte bra. För att göra det ännu värre så måste jag duscha och tvätta håret. Bah!
Det sänker mitt humör också det känns bara jobbigt när man redan är irriterad
Tröga jag Ett stort jättegrattis till finaste @athena_arabians ! Hoppas att du har haft en helt underbar födelsedag!
Så jäääkla less på bilar. Min blev påkörd och kvaddad precis innan jul och jag stod billös i 6 veckor över julen. Nu vår "nya" bil@Voff: Hoppas det ordnar sig snabbt, det är ett elände med bilar (och att köpa eller sälja bilar, min släkting hade en VÄLDIGT märklig upplevelse när hon sålde sin gamla bil i somras... som slutade med polisanmälan )