Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kommit tillbaka fran en shoppingtur i min favorit stad. Inget ar sa vackert som Stockholm pa sommaren. :love: (Vintern har ar det dock latt att avsta fran.:angel:) I dag blev det orrefors glas till en av sonerna, ett par Lundhags shorts till mig (nedsatta med 400: kr :D) Gula och svarta ... det fanns inga roda och svarta i min storlek. Jag ar riktigt nojd. I kvall eller i morgon ska det kopas los godis att ta med. :cool:

Sitter med en lätt panik för insåg att kvaliten var visst på lördag och inte söndag. Massor kvar att ordna :rofl:

Försöker dock äta lunch och ta paus från telefonsamtalen.

Skickade iväg ett tåg 15 min tidigt så jag hann ta mig en dusch här på jobb. Glad att möjligheten finns!

Nu behöver jag er hjälp. Jag ska köpa en ny varmvattenberedare till mitt badrum. Jag har badkar och vill såklart kunna ta ett bad med efterföljande snabbdusch. Vilken storlek? Märke som är bra? Osv osv ;)

Tog med sonen och de två yngsta hundarna upp i skogen för att leta lite svamp. 3 liter rensat och klart :)
Just för stunden lider jag av matkoma/ vanlig standardtrötthetskoma.
Tror jag ska blunda lite.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......................

Berättade precis för HV att jag ska flytta inom en månad och hon blev inte glad :eek:
Hon vill veta exakt dag, vilket inte är helt klart än, var jag ska flytta , vilka jag ska hyra av och var hon ska lämna av min post :wtf:
Så nu är hon ilsk igen, jösses! :crazy:

Vill dö typ.
Kommer ut från porten nyduschad med håret hängande i stripor, mörka ringar under ögonen och en sömndrucken min och VEM står lite lay back utanför och är sådär aristokratiskt svårt snygg som Mr Darcy? Jo snubben jag har en evig crush på.
Hej då livet liksom, byter identitet eller nåt. Kaos alltså...

Vill dö typ.
Kommer ut från porten nyduschad med håret hängande i stripor, mörka ringar under ögonen och en sömndrucken min och VEM står lite lay back utanför och är sådär aristokratiskt svårt snygg som Mr Darcy? Jo snubben jag har en evig crush på.
Hej då livet liksom, byter identitet eller nåt. Kaos alltså...

Jamen du hade ju duschat iaf :up: dvs luktade INTE surströmming :)

Har precis gjort lite ärenden på banksidan, fått iväg lite viktiga mail och är glad över att ha fått praktik :) Börjar på torsdag, hoppas att det ska kunna leda till någonting.

Rensar blåbär och fann en fripassagerare..

spindulen_zpsxjo7c7is.jpg

Hemkommen efter första riktiga arbetsdagen och det värker i benen, har träningsvärk och är allmänt seg. Hade först tänkt ta en kortare tur i skogen med hästen, men när jag kom hem så fick jag höra av grannen att brandkåren varit här, en av hästarna hade gått ner sig i mossen. Så när jag kom ner till stallet, märktes det att hästen inte var sitt vanliga lugna jag till 100%.
Så det blev ingen ridning idag, tar det imorrn när hästen är lugnare och jag troligen inte kommer ha sån träningsvärk från jobbet, hahahaha. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 030
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 527
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar