Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så skönt att få saker gjort, har diskat, klippt gräsmattan och tagit ett pass på hästen. Nu sitter jag och chillar, väntar på att ett nytt avsnitt av en serie ska komma ut.

Tack för alla tips om köksgrejen :)

Är väldigt tyst och ensamt när både dottern och Monsterhästen är på läger.
Men ändå ganska skönt, vi har köpt mat från restaurang och ska kolla skräckisar hela kvällen :D

Jag kollar ikapp på dagens friidrott och dricker prosecco och försöker komma på vilka skor jag ska ha när vi ska på bröllop på lördag.

Planerar att lyfta röven och börja med käket.
Kalvfärsbiffar i kantarellsås och Hasselbackspotatis ska det bli. Om jag kommer upp.....var så gött här. Dog enna av lite :grin:

Tycker synd om mig själv, känner mig fet och tröstäter kebabtallrik (logiken är enorm lol) och eftersom jag är så utarbetad köpte jag en tröja för 4,5 tusen eftersom den hade texten "WORK WORK WORK". Kände liksom ironin

Nu ska jag se på damernas final i höjdhopp. (Eftersom jag har undvikit resultatet så fick jag göra kvällsinlåsningen av de intagna samtidigt som jag höll för öronen :rofl: )

@LadyCovergirl det händer att det jämförs vem som har snyggast porrpung, dansas regndans nakna. Är väl det jag kom på på rak arm. Tydligen ska min yngre kusin vaxa min äldre (manliga) kusin på typ hela kroppen på jul också :p

Aha, låter som ett party hos särbon. Han är också norrlänning som du kanske vet :D

Plus att party med din familj låter KUL! :up: :p Mina (innan alla gick och dog) var mer passiv-aggressiva och jobbiga på ett sätt som inte var roande :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 024
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
26
· Visningar
2 361
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar