Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har struntat i att putsa mina fönster, de är täckta i byggdamm :angel: Men jag orkar inte och det hjälper det faktist med insyn i huset (ligger precis bredvid en väg med gångbana 1.5m från huset).

De stora fönstren var täckta med byggdamm, fast den sidan har ingen insyn:D
Övriga har mest varit täckta med spindel prutt och flug avtryck.

Jag har precis kommit in efter att ha klippt gräsmattan med en handjagare, svettigt, för varmt med tröjan på men för kallt om man tog av den, märks att hösten är i antågande. :p

Fan, fan, fan!!!
I glädjen över att vara på sista våden glömde kolla mönsterpassningen.
Nu är tapenen slut.
Och eftersom vi våra tröga aschlen dröjt så med att få upp går den nog inte att få tag på. Den är från förra årets kollektion :nailbiting:
Sonen har önskat sig den superhett och eftersom den var SVINDYR köpte jag den på rea. Kostade ändå 800:- rullen :banghead::banghead:

Fan, fan, fan!!!
I glädjen över att vara på sista våden glömde kolla mönsterpassningen.
Nu är tapenen slut.
Och eftersom vi våra tröga aschlen dröjt så med att få upp går den nog inte att få tag på. Den är från förra årets kollektion :nailbiting:
Sonen har önskat sig den superhett och eftersom den var SVINDYR köpte jag den på rea. Kostade ändå 800:- rullen :banghead::banghead:
Du kanske kan höra om de har någon våd/bit kvar? Typ något "visningsex" eller liknande?

KLAAAAAAART!:banana::banana::bump::banana::bump:
Phu...trodde aldrig den dagen skulle komma!
Dessutom rullgardin och vanliga gardiner på plats, vi har kånkat upp min mormors gamla sekritär istället för det fula, opraktiska skrivbordet och piffat i ordning. Blev över förväntan. Och inte en jäkel kan se att vi har lappat lite:p

Tror vi lyckades göra alla fel vid nått tillfälle och fortfarande är vi sams och älskar varandra:D

Har dock inte kommit ur rummet än. Sambon kom upp med ett glas vin:love: så nu sitter morsan i sonens säng och sörplar rött!!:up:

Trevlig helg allihop!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
25
· Visningar
2 323
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar