Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och är gråtfärdig av tanken att gå ut med jobbet ikväll. Det är fan inte värt det! :down: blir hemma ikväll istället.

Kram:(

Insåg att fönsterputsningen igår inte alls gick så bra som jag trodde. Solen avslöjade flackiga fönster i burspråket:crazy:
Jag gillar inte fönsterputsning, pronto.

Jag har struntat i att putsa mina fönster, de är täckta i byggdamm :angel: Men jag orkar inte och det hjälper det faktist med insyn i huset (ligger precis bredvid en väg med gångbana 1.5m från huset).

Dricker ett glas alkoholfritt mousserande vin, kollar efter en väska i present åt maken medan dottern bökar runt i magen.

Ångest från helvetet nu, för nu känner jag mig kass som inte klarade att gå ikväll :cry: och jag har inga bra verktyg för att hantera ångesten när jag inte kan döva den med mat...

Rensar musslor, dricker rött, lyssnar på lite go musik och tjötar med sambon.
Ska göra min paradrät. Moules med rejält med vitlök och chili :d

Åh!

Har den kommit igång igen :banana:

Dessvärre sitter jag i en bil och åker i Smålands mörka skogar sen några timmar tillbaka :meh:
Där mobiltäckningen försvinner hela tiden, hur kan folk bo här :arghh:
Snabb du var på att svara..:D

Ja två avsnitt på raken dessutom.
Nu är det avsnittet där det ska vara dop. Hyacints systers dotter. Och Hyacint är inte nöjd med situationen med barnets pappa. :D

Snabb du var på att svara..:D

Ja två avsnitt på raken dessutom.
Nu är det avsnittet där det ska vara dop. Hyacints systers dotter. Och Hyacint är inte nöjd med situationen med barnets pappa. :D

Där hon ska hämta upp dom då deras bil går sönder? :rofl:

Jag vill med se ju :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
25
· Visningar
2 319
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar