Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har en regel här hemma; den som har katten behöver inte resa sig.
All markservice läggs automatiskt över på den andre då.
Om katten reser sig och går under tiden den kattlöse utför någon form av tjänst gäller fortfarande regeln "den som har katten"
Meh jag bor ju själv ju.. så då får jag ingen markservice alls haha.
Och man kan ge sig den på att katten sover som bäst på en när kaffet är klart

Meh jag bor ju själv ju.. så då får jag ingen markservice alls haha.
Och man kan ge sig den på att katten sover som bäst på en när kaffet är klart
Du kanske har någon vänlig granne du kan slå en signal till?
Det här är viktiga grejer förstår du.
Och gällande kamel-regeln så kan du alltid ta en kamelfie som vi kallar det och lägga den i sociala medier så vi kan skratta åt dig:)

Blir en lång dag idag tror jag. Eller kommer att kännas som det i alla fall.

Somnade till vid 5, vaknade när sambon gick upp 6,slumrade till igen och sen ringde larmet 6.35.
Sitter och funderar på hur i hela världen jag ska få in två hundar, packning till dottern och packning till monstret i bilen idag. Givetvis ska både dressyr och hoppsadeln med dessutom. Jag får köra i omgångar :cool:

Hundarna får väl stanna hemma, men den lilla har sån separationsångest att jag försöker ha dem med mig för det mesta.

Sitter och väntar på att klockan ska bli tolv så jag får åka hem, kan inte påstå att jag är direkt pigg idag så hoppas den här dagen går fort.

Försöker peppa mig att sätta ihop några IKEA-saker... det är lite motstånd måste jag medge för jag hatar verkligen att göra det :wtf:

*var är karln när man behöver honom :cautious:*

Jag har tom fått mitt ex att sätta ihop en Billy-hylla när han faktiskt var mitt ex :D Middag hos mig var eftertraktat under studenttiden ;)

Försöker peppa mig att sätta ihop några IKEA-saker... det är lite motstånd måste jag medge för jag hatar verkligen att göra det :wtf:

*var är karln när man behöver honom :cautious:*

Jag har tom fått mitt ex att sätta ihop en Billy-hylla när han faktiskt var mitt ex :D Middag hos mig var eftertraktat under studenttiden ;)
Åh, jag älskar att bygga ikeasaker! :D

Just nu kom jag in på kontoret efter att ha flängt runt både hemma på lagret och ute på två olika byggen. Fullt ös sen 6:30 imorse. :up:

Jag kanske får lov att ha en Buke-träff då :D

Min första skollärare vid ett tillfälle tidigt i 3:an :meh: kärringen är dement sedan många år tillbaka annars hade jag nog fan ställt henne mot väggen. Konstigt att jag var mobbad från åk 2 med en sådan attityd från lärarna, eller hur :grin:

Bukertäff tycker jag låter som en utmärkt idé!:up:

Om det andra kan jag bara säga KRAM!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 147
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 165
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 182
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar