Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag glömde köpa kabeln :cry: Var alldeles stressad på affären då jag behövde köpa all mat till kalaset, hela vagnen var full. Det blev väldigt stressigt både att köra vagnen (den svängde ju hej vilt då den var så tung) och sedan att packa upp på bandet och ner i kassar själv. Bilen var sedan halvvägs över parkeringen. Maken satt i bilen och fippla med telefonen när jag var borta, fejjan var väl viktigare :( När jag kom ut med en knökful vagn så vinka han med lysena på bilen åt mig istället för att köra fram, så jag fick dra den där vagnen över hela parkeringen för han iddes ju inte ens komma ut och hjälpa till :crazy:

Det verkade tydligen var delvis mitt fel att han inte har skickat in om att få körkort som håller på att gå ut bytt också :down: Hur det funkar vet jag inte, han har ju liksom kunnat byta körkortet i flera månader.

Deadline på jobbet i morgon, jag har inte gjort något denna vecka för att jag varit alldeles nere pga stress med både jobb och hemmet :( Jag behöver semester från min semester.

Jag glömde köpa kabeln :cry: Var alldeles stressad på affären då jag behövde köpa all mat till kalaset, hela vagnen var full. Det blev väldigt stressigt både att köra vagnen (den svängde ju hej vilt då den var så tung) och sedan att packa upp på bandet och ner i kassar själv. Bilen var sedan halvvägs över parkeringen. Maken satt i bilen och fippla med telefonen när jag var borta, fejjan var väl viktigare :( När jag kom ut med en knökful vagn så vinka han med lysena på bilen åt mig istället för att köra fram, så jag fick dra den där vagnen över hela parkeringen för han iddes ju inte ens komma ut och hjälpa till :crazy:

Det verkade tydligen var delvis mitt fel att han inte har skickat in om att få körkort som håller på att gå ut bytt också :down: Hur det funkar vet jag inte, han har ju liksom kunnat byta körkortet i flera månader.

Deadline på jobbet i morgon, jag har inte gjort något denna vecka för att jag varit alldeles nere pga stress med både jobb och hemmet :( Jag behöver semester från min semester.

Vi är ju lite besvikna :( fast mer besvikna på din make tror jag :cautious: *megakram* iaf och lägg upp den missformade ponnyn när du kan :) :up:

Nästa år får du komma hit och fiska kräftor med mig! Det gick åt rätt mycket vin när jag och särbon gjorde det senaste helgen :D :up:
Får jag också komma? Jag har alltid velat smaka riktiga, svenska sötvattenskräftor. har bara ätit havskräfta eller sådana där Turkiska som bara smakar dy och dill.
Kan stå för vinet ;)

Fy fan... läste en artikel i lokalblaska om någon ny dokusåpa med "Präst söker partner" istället för "Bonde söker fru" där de intervjuade en av deltagarna från länet. En av hans kommentarer om sig själv högg till "barnet som inte borde ha funnits"... precis som min lärare på lågstadiet sa om mig (som min fd bästa väninna var "snäll" nog att berätta för mig för det var hennes far som fick höra det när hon flyttade hit).

Eftersom det är min födelsedag snart är jag lite hudlös så nu sitter jag här och störtgrinar :cry:
Vad var det för nått jäkla kötthyvve som sa så :mad::rage::turd:

Tar ett glas rött och har det gött.
Sambon har åkt till jobbet och jag och dogsen bara myser i soffan. Ute har det slutat regna och vattnet sjunkit undan. Och det har slutat läcka in på övervåningen.
Funderar på om det ska bli färdigtapetserat på sonens rum i morgon eller om vi ska skotta igen dräneringsdiket som gjordes i samband med att vi borrade. Är lite less på att hoppa över det flera gånger om dagen.....

Har insett att jag sover asdåligt i våran säng :crazy: Jag tänker prova soffan i natt. Den är lite hårdare (har ju bytt säng konstant sedan i Januari och de flesta är markant hårdare än våran säng).

Har förresten fått mitt forskningstillstånd godkänt, för 12 månader istället för fyra :eek:

Helt perfekt, hoppas ju på mer pengar som inte bli godkänt förens de där första fyra månaderna tagit slut. (att jag inte fått några anslag godkända för de första fyra månaderna än behöver vi inte riktigt diskutera....)

Jag har döpt det till mitt 12 månader långa "get out of jail free card", eftersom jag kan slippa ifrån arslen till kollegor och enbart hänga i naturen och arbeta istället när det behövs :)

Senast ändrad:
Just nu sitter jag och svär över min dumhet.
Kan verkligen inte sova och kom plötsligt på att jag glömt ta min kvällsmedicin. Suck.
Nog för att jag alltid har svårt att sova men glömmer jag den är det helt omöjligt. Plus att jag kommer att må apa under dagen.

Smart! Verkligen smart! :/ Ska upp om fyra timmar igen och hjärnan snurrar på högvarv

Har förresten fått mitt forskningstillstånd godkänt, för 12 månader istället för fyra :eek:

Helt perfekt, hoppas ju på mer pengar som inte bli godkänt förens de där första fyra månaderna tagit slut. (att jag inte fått några anslag godkända för de första fyra månaderna än behöver vi inte riktigt diskutera....)

Jag har döpt det till mitt 12 månader långa "get out of jail free card", eftersom jag kan slippa ifrån arslen till kollegor och enbart hänga i naturen och arbeta istället när det behövs :)
Vad skönt för dig! Har du lust att avslöja vad du ska forska kring? :)

@athena_arabians en stor bamsekram till dig! :love:

Här blev det tidig morgon... Jag vaknade kl 05 och kunde ta mig sjutton inte somna om. Dottern fick fullständigt bryt igår kväll och vill byta skola för att hon saknar sina kompisar och att allt känns så svårt just nu. Lite för mycket av allt liksom, jag vet ju att det är sånt som kommer att bli bättre, hon har gått där i en vecka än så länge, men tungt igår kväll. Vi tog oss igenom skolarbetet åtminstone.

Får jag också komma? Jag har alltid velat smaka riktiga, svenska sötvattenskräftor. har bara ätit havskräfta eller sådana där Turkiska som bara smakar dy och dill.
Kan stå för vinet ;)

Jag kanske får lov att ha en Buke-träff då :D

Vad var det för nått jäkla kötthyvve som sa så :mad::rage::turd:

Min första skollärare vid ett tillfälle tidigt i 3:an :meh: kärringen är dement sedan många år tillbaka annars hade jag nog fan ställt henne mot väggen. Konstigt att jag var mobbad från åk 2 med en sådan attityd från lärarna, eller hur :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 147
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 165
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 182
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar