Vi har faktiskt fler bra regler om nån är intresserad.
Bl a en som säger att "den som blir nerspydd av en kamel får man garva åt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har faktiskt fler bra regler om nån är intresserad.
Jag glömde köpa kabeln Var alldeles stressad på affären då jag behövde köpa all mat till kalaset, hela vagnen var full. Det blev väldigt stressigt både att köra vagnen (den svängde ju hej vilt då den var så tung) och sedan att packa upp på bandet och ner i kassar själv. Bilen var sedan halvvägs över parkeringen. Maken satt i bilen och fippla med telefonen när jag var borta, fejjan var väl viktigare När jag kom ut med en knökful vagn så vinka han med lysena på bilen åt mig istället för att köra fram, så jag fick dra den där vagnen över hela parkeringen för han iddes ju inte ens komma ut och hjälpa till
Det verkade tydligen var delvis mitt fel att han inte har skickat in om att få körkort som håller på att gå ut bytt också Hur det funkar vet jag inte, han har ju liksom kunnat byta körkortet i flera månader.
Deadline på jobbet i morgon, jag har inte gjort något denna vecka för att jag varit alldeles nere pga stress med både jobb och hemmet Jag behöver semester från min semester.
Får jag också komma? Jag har alltid velat smaka riktiga, svenska sötvattenskräftor. har bara ätit havskräfta eller sådana där Turkiska som bara smakar dy och dill.Nästa år får du komma hit och fiska kräftor med mig! Det gick åt rätt mycket vin när jag och särbon gjorde det senaste helgen
Vad var det för nått jäkla kötthyvve som sa såFy fan... läste en artikel i lokalblaska om någon ny dokusåpa med "Präst söker partner" istället för "Bonde söker fru" där de intervjuade en av deltagarna från länet. En av hans kommentarer om sig själv högg till "barnet som inte borde ha funnits"... precis som min lärare på lågstadiet sa om mig (som min fd bästa väninna var "snäll" nog att berätta för mig för det var hennes far som fick höra det när hon flyttade hit).
Eftersom det är min födelsedag snart är jag lite hudlös så nu sitter jag här och störtgrinar
Eh, jag bor 54 mil kortaste vägen från min särbo *välkommen till Norrland *
Vad skönt för dig! Har du lust att avslöja vad du ska forska kring?Har förresten fått mitt forskningstillstånd godkänt, för 12 månader istället för fyra
Helt perfekt, hoppas ju på mer pengar som inte bli godkänt förens de där första fyra månaderna tagit slut. (att jag inte fått några anslag godkända för de första fyra månaderna än behöver vi inte riktigt diskutera....)
Jag har döpt det till mitt 12 månader långa "get out of jail free card", eftersom jag kan slippa ifrån arslen till kollegor och enbart hänga i naturen och arbeta istället när det behövs
@athena_arabians - ögonen lyste lite på pöjken när jag berättade om din frys kasta ut bild och pris på insta så kan jag visa?
Får jag också komma? Jag har alltid velat smaka riktiga, svenska sötvattenskräftor. har bara ätit havskräfta eller sådana där Turkiska som bara smakar dy och dill.
Kan stå för vinet
Vad var det för nått jäkla kötthyvve som sa så