Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här ösregnar det nu. Jag har precis sagt hej till boendestödet efter en städomgång, mitt kök behövde lite tlc :D och barnet sover hos mormor. Jag motionerade ju tidigare idag så det "slipper" jag nu. Funderar på ett bad och sen soffan och en stor kopp te! :)

@prallan har fälla utsatt, varit ute och letat, satt upp lappar med bild/info/telefonnummer och även anmält till polis och veterinärer i närheten. Hoppas på att kunna få henne i fällan under natten som kommer. Vet inte om jag vågar ha fönstret öppet inatt när jag inte är hemma :(

20150827_111757_zpst4wt83fd.jpg

Vet inte vad det är för storlek på bilden, lyckades inte få ordning på det. Så ursäkta om den är stor (eller pytteliten) Men världens bästa Mulle och jag var iväg och hade roligt idag. :love:

Fy fan... läste en artikel i lokalblaska om någon ny dokusåpa med "Präst söker partner" istället för "Bonde söker fru" där de intervjuade en av deltagarna från länet. En av hans kommentarer om sig själv högg till "barnet som inte borde ha funnits"... precis som min lärare på lågstadiet sa om mig (som min fd bästa väninna var "snäll" nog att berätta för mig för det var hennes far som fick höra det när hon flyttade hit).

Eftersom det är min födelsedag snart är jag lite hudlös så nu sitter jag här och störtgrinar :cry:

Fy fan... läste en artikel i lokalblaska om någon ny dokusåpa med "Präst söker partner" istället för "Bonde söker fru" där de intervjuade en av deltagarna från länet. En av hans kommentarer om sig själv högg till "barnet som inte borde ha funnits"... precis som min lärare på lågstadiet sa om mig (som min fd bästa väninna var "snäll" nog att berätta för mig för det var hennes far som fick höra det när hon flyttade hit).

Eftersom det är min födelsedag snart är jag lite hudlös så nu sitter jag här och störtgrinar :cry:
:( Kram

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 142
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 157
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 178
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar