R
Raderad medlem 94602
Nu verkar det ha dragit vidareKan du inte jaga regnet vidare uppåt? Tyckte de sa det på TV-vädret imorse. Regnar det in mycket?
Beklagar förlusten av din pappa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu verkar det ha dragit vidareKan du inte jaga regnet vidare uppåt? Tyckte de sa det på TV-vädret imorse. Regnar det in mycket?
Beklagar förlusten av din pappa
Mysigt!
Hur har det gått med Lucia???Funderar på om jag ska vila 30 min innan jag måste åka till jobbet.
Håller tummarna!@prallan har fälla utsatt, varit ute och letat, satt upp lappar med bild/info/telefonnummer och även anmält till polis och veterinärer i närheten. Hoppas på att kunna få henne i fällan under natten som kommer. Vet inte om jag vågar ha fönstret öppet inatt när jag inte är hemma
För världens bästa Mulle är det en alldeles lagom bild!
Vet inte vad det är för storlek på bilden, lyckades inte få ordning på det. Så ursäkta om den är stor (eller pytteliten) Men världens bästa Mulle och jag var iväg och hade roligt idag.
Åh...vin!Regnet har dragit vidare, maten star i ugnen och vinet ar upphallt. Life is good.
Dricker drinkar och kedjerökter med bohemerna i kvarteret. Hamnade nu på nåt slags cava och kräftor-party. Skål
Jag vill också!!Nästa år får du komma hit och fiska kräftor med mig! Det gick åt rätt mycket vin när jag och särbon gjorde det senaste helgen
Jag vill också!!
KramFy fan... läste en artikel i lokalblaska om någon ny dokusåpa med "Präst söker partner" istället för "Bonde söker fru" där de intervjuade en av deltagarna från länet. En av hans kommentarer om sig själv högg till "barnet som inte borde ha funnits"... precis som min lärare på lågstadiet sa om mig (som min fd bästa väninna var "snäll" nog att berätta för mig för det var hennes far som fick höra det när hon flyttade hit).
Eftersom det är min födelsedag snart är jag lite hudlös så nu sitter jag här och störtgrinar