Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är extremt less på alla 15 åriga modeller och modebloggare med dagens outfit bestående av en t-shirt och tråkiga jeans (eller helsvart "oversize" tröja) och tänker nu bege mig mot Söder på en galen vintagerunda där jag kommer köpa allt som är färgglatt och/eller konstigt
Har exakt samma situation här. Sommarefersatt är bara förnamnet. Huset har gått i städkonkurs!!!Lite fm-kaffe och ett äpple satt bra .
Jag borde väl ta tag i det här "sommar-eftersatta" huset, dammsög och dammade igår men badrummet behöver lite TLC... .
Så det är DITT spöregn som spritt sig hit upp. Locka tillbaka det är du snällTypiskt nog så kom det ösregn in över Staffanstorp
Så det är DITT spöregn som spritt sig hit upp. Locka tillbaka det är du snäll
Jag halkade just på en broccoli på Horngatan. Vad är oddsen för det? Känner mig utvald!
Den var kokt
Jag halkade just på en broccoli på Horngatan. Vad är oddsen för det? Känner mig utvald!
Den var kokt
Nej du! Det var så himla skönt att det drog förbi så jag kunde mocka en hage i uppehållsväder. Att mocka en hage med högt gräs är jävligt nog även utan ösregn
Hit verkar det ha kommit för att stanna. Regnar in på övervåningen i taklättan
Mattrial är hemköpt för att byta där. Pappa skulle göra det för oss i sommar men tyvärr gick han bort så Vi hinner inte fixa det just nu.
Mysigt!Nu åskar det