Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite fm-kaffe och ett äpple satt bra :up:.
Jag borde väl ta tag i det här "sommar-eftersatta" huset, dammsög och dammade igår men badrummet behöver lite TLC... O_o.

Har varit ute och gått 2,8 km i fantastisk miljö!
11960192_10153642844490712_2875840547488934249_n.jpg

Tidigare på vägen gick jag och tänkte att det var en fantastisk ridväg, tittade ner och såg hovspår i marken så jag hade nog rätt tanke ;)

Är extremt less på alla 15 åriga modeller och modebloggare med dagens outfit bestående av en t-shirt och tråkiga jeans (eller helsvart "oversize" tröja) och tänker nu bege mig mot Söder på en galen vintagerunda där jag kommer köpa allt som är färgglatt och/eller konstigt

Sitter på jobbet i Vaggeryd och ser regnet vräka ner utanför fönstret. Känns helt ok att jobba då även om soffan hemma är lite trevligare iaf ;)

Lite fm-kaffe och ett äpple satt bra :up:.
Jag borde väl ta tag i det här "sommar-eftersatta" huset, dammsög och dammade igår men badrummet behöver lite TLC... O_o.
Har exakt samma situation här. Sommarefersatt är bara förnamnet. Huset har gått i städkonkurs!!! :(
Men känner inte alls för städning idag för det spöregnar. Kan ju inte slänga ut hundarna för att få städa ifred.

Känner mig mätt och glad efter utflykt till grannens café, det börjar dra sig mot slutet på säsongen så hon hade det ganska så lugnt och dessutom var hennes dotter hemma på besök så vi hade hysteriskt kul! :love:

Nej du! Det var så himla skönt att det drog förbi så jag kunde mocka en hage i uppehållsväder. Att mocka en hage med högt gräs är jävligt nog även utan ösregn :p

Hit verkar det ha kommit för att stanna. Regnar in på övervåningen i taklättan:(
Mattrial är hemköpt för att byta där. Pappa skulle göra det för oss i sommar men tyvärr gick han bort så Vi hinner inte fixa det just nu.

Hit verkar det ha kommit för att stanna. Regnar in på övervåningen i taklättan:(
Mattrial är hemköpt för att byta där. Pappa skulle göra det för oss i sommar men tyvärr gick han bort så Vi hinner inte fixa det just nu.

Kan du inte jaga regnet vidare uppåt? Tyckte de sa det på TV-vädret imorse. Regnar det in mycket? :crazy:
Beklagar förlusten av din pappa :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 138
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
10
· Visningar
937
Senast: animalasia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 148
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 159
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka