Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
tråkiga :(
11905750_10155951545925114_847157160320550505_n.jpg
Åhhh...sådana där heljutna är ju sån besvikelse att få! :(
Men du får hitta på en kul lek med dom innehållande en cykel, en....iller? en....öh....kinesfigur och....och....och....vad är det sista för nått? :confused:

@Trott - det är ju en utter! :up:

Just nu landar jag efter en intensiv eftermiddag. Blev av med huvudvärken, åkte till gymmet med dottern, tränade ett asbra och spyjobbigt pass (grit strength), fick med mig dottern och cyklade till affären, sen hem och få i oss mat, få dottern i säng innan hon däckade, och till sist fick jag ta ett bad! :up: Imorgon kommer jag ha sjukt ont i benen, suckar och stönar redan nu :D

Sitter på sängen med en helt däckad dotter som sover bredvid mig. Blir ingen höjdare att väcka henne, men hon kan ju inte ligga på vår säng hela natten för där behöver ju vi sova. Hon var så trött idag och ridlektionen var jobbig så hon var verkligen helt slut.

Vi köpte mat med hem från Burger King och bytte om till myskläder och däckade på sängen. Mysigt :heart

Imorgon ska jag testa om jag kan få in min lille köttbulle i transporten och åka iväg till gamla ridskolan och rida en sväng med barnets gamla ridlärare. :) Miljöträning på hög nivå för den lille fjanten. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 116
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 071
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 145
Senast: Thaliaste
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka