Jag ska duscha och katten ska uppenbarligen ha rally.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhh...sådana där heljutna är ju sån besvikelse att få!tråkiga
Det tror jag inte, har inte varit i matbutiken alls idag.Jaha! Det var dig jag stod bredvid på Coop för ett par timmar sen alltså.
ett lejon, tror jag det är kinesen hade tydligen en tumme upp stämpel i botten. Sponsrad av facebook kanskeÅhhh...sådana där heljutna är ju sån besvikelse att få!
Men du får hitta på en kul lek med dom innehållande en cykel, en....iller? en....öh....kinesfigur och....och....och....vad är det sista för nått?
Blir en utmaning att få ihop en trovärdig story av den ensemblen. Låt fantasin flöda i kvällett lejon, tror jag det är kinesen hade tydligen en tumme upp stämpel i botten. Sponsrad av facebook kanske
Eller så gör jag det enkelt för mig, och kastar hela bunten, fast, uttern (tack @Ninnurur!) får nog vara kvarBlir en utmaning att få ihop en trovärdig story av den ensemblen. Låt fantasin flöda i kväll
Eller så gör jag det enkelt för mig, och kastar hela bunten, fast, uttern (tack @Ninnurur!) får nog vara kvar
swisha över porto så kan du få domnaaaeeee ... inte kan man kasta sadana skatter.
Takbox. Bara för KinderöverraskningarMen, men, men ... jag bor ju i en husvagn nu ... vart ska jag ha allt?
Du får ha dem som kylardekorationer.Men, men, men ... jag bor ju i en husvagn nu ... vart ska jag ha allt?
Du får ha dem som kylardekorationer.