Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tåget på väg söderut, första stopp sthlm. Velar mellan att äta macka, sova eller börja på nästa bok om avdelning Q.

@Sonic76 och @hastflicka än är hon inte upphittad, polisanmälan är upprättad och håller på att kontakta veterinärerna i närheten om de får in okänd katt. En vän fixar flygblad och vi ska leta i eftermiddag efter hon slutat jobba.

TV:n funkar fortfarande inte och "tekniker felsöker". Bah, friidrotten börjar 12.30 och jag vill väldigt gärna se den på TV och inte datorn inkopplad i TV:n :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 138
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
10
· Visningar
937
Senast: animalasia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 148
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 160
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar