athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu måste du visa bild på ponnyn. Så säger forumreglerna!Har lyckats sy gardiner (hahaha det blev inte så rakt, men det syns inte så det är ok) och sätta upp gardinstångerna Köket ser nästan användbart ut nu Sen har båda missarna varit ute på promenad. Den ena för första gången då selträningen har gått så bra. Han gick direkt till dörren på ladan och ville in, men sen filosoferade han runt lite och kom fram och gosade om det var lite läskigt
Har också gjort en My Little Pony i sockerpasta till en tårta, den blev hemskt fel (världens mest svankryggiga ponny ) men jag skrattade så jag höll på att avlida så den behålls som den är så kan andra människor få skratta de med!
Har lyckats sy gardiner (hahaha det blev inte så rakt, men det syns inte så det är ok) och sätta upp gardinstångerna Köket ser nästan användbart ut nu Sen har båda missarna varit ute på promenad. Den ena för första gången då selträningen har gått så bra. Han gick direkt till dörren på ladan och ville in, men sen filosoferade han runt lite och kom fram och gosade om det var lite läskigt
Har också gjort en My Little Pony i sockerpasta till en tårta, den blev hemskt fel (världens mest svankryggiga ponny ) men jag skrattade så jag höll på att avlida så den behålls som den är så kan andra människor få skratta de med!
Skogsturen blev kortare än beräknat. Redan efter 20 min fick gammeltanten korn på något och vips blev hon fem år yngre och drog efter. Trodde verkligen att hon slutat med sånt på äldre dar. Brukar inte vara svårt alls att kalla in henne eller bryta. Men vi har nyss fått gris i skogen, så kanske var det en sån hon fick korn på.
Hon är iaf aldrig borta mer än max 10 min och hon kom redan efter 5 min. Tungan som en slipps, jag arg. Och rädd för att det var vildsvin i närheten
Stod och vacklade i om jag skulle våga fortsätta gå in i skogen....då kom en redig störtskur!
Klart och bestämt....vi går hem!
Nu soffmyser vi istället
Precis! Jag vill också skratta. Fram med pållen @InglorionOch var tusan är bilden?!
Ja men vist är det!!! Oerhört praktisktSå smidigt när vädret fattar beslut!
Jaha! Det var dig jag stod bredvid på Coop för ett par timmar sen alltså.Nu sitter jag och äter min stek, men gjorde nog en liten tabbe. Stoppade i lite vitlökar, men de var fortfarande hårda och de är väldigt skarpa. Kommer säkert ha härligt vitlöksandedrökt snart.
Har lyckats sy gardiner (hahaha det blev inte så rakt, men det syns inte så det är ok) och sätta upp gardinstångerna Köket ser nästan användbart ut nu Sen har båda missarna varit ute på promenad. Den ena för första gången då selträningen har gått så bra. Han gick direkt till dörren på ladan och ville in, men sen filosoferade han runt lite och kom fram och gosade om det var lite läskigt
Vad fick du för överraskningar?Har vart i stallet och ridit ett dressyrpass, fick mat serverat efteråt av stallägaren Skulle in på affären å titta efter proteinpudding som tydligen skulle vara skitgott och smaka som chokladpudding, men jag hittade inga. Vilket slutade i att jag precis klämt i mig 4 kinderägg istället här hemma i soffan de var ju billiga och jag var inställd på choklad...
tråkigaVad fick du för överraskningar?