Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lyckats sy gardiner (hahaha det blev inte så rakt, men det syns inte så det är ok) och sätta upp gardinstångerna :) Köket ser nästan användbart ut nu :) Sen har båda missarna varit ute på promenad. Den ena för första gången då selträningen har gått så bra. Han gick direkt till dörren på ladan och ville in, men sen filosoferade han runt lite och kom fram och gosade om det var lite läskigt :love:

Har också gjort en My Little Pony i sockerpasta till en tårta, den blev hemskt fel (världens mest svankryggiga ponny :rofl:) men jag skrattade så jag höll på att avlida så den behålls som den är så kan andra människor få skratta de med!

Har lyckats sy gardiner (hahaha det blev inte så rakt, men det syns inte så det är ok) och sätta upp gardinstångerna :) Köket ser nästan användbart ut nu :) Sen har båda missarna varit ute på promenad. Den ena för första gången då selträningen har gått så bra. Han gick direkt till dörren på ladan och ville in, men sen filosoferade han runt lite och kom fram och gosade om det var lite läskigt :love:

Har också gjort en My Little Pony i sockerpasta till en tårta, den blev hemskt fel (världens mest svankryggiga ponny :rofl:) men jag skrattade så jag höll på att avlida så den behålls som den är så kan andra människor få skratta de med!
Nu måste du visa bild på ponnyn. Så säger forumreglerna!

Och var tusan är bilden?! :mad: ;)

Skogsturen blev kortare än beräknat. Redan efter 20 min fick gammeltanten korn på något och vips blev hon fem år yngre och drog efter. Trodde verkligen att hon slutat med sånt på äldre dar. Brukar inte vara svårt alls att kalla in henne eller bryta. Men vi har nyss fått gris i skogen, så kanske var det en sån hon fick korn på.
Hon är iaf aldrig borta mer än max 10 min och hon kom redan efter 5 min. Tungan som en slipps, jag arg. Och rädd för att det var vildsvin i närheten :crazy:
Stod och vacklade i om jag skulle våga fortsätta gå in i skogen....då kom en redig störtskur!
Klart och bestämt....vi går hem!
Nu soffmyser vi istället :)

Skogsturen blev kortare än beräknat. Redan efter 20 min fick gammeltanten korn på något och vips blev hon fem år yngre och drog efter. Trodde verkligen att hon slutat med sånt på äldre dar. Brukar inte vara svårt alls att kalla in henne eller bryta. Men vi har nyss fått gris i skogen, så kanske var det en sån hon fick korn på.
Hon är iaf aldrig borta mer än max 10 min och hon kom redan efter 5 min. Tungan som en slipps, jag arg. Och rädd för att det var vildsvin i närheten :crazy:
Stod och vacklade i om jag skulle våga fortsätta gå in i skogen....då kom en redig störtskur!
Klart och bestämt....vi går hem!
Nu soffmyser vi istället :)

Så smidigt när vädret fattar beslut! ;)

Eftersom jag för närvarande inte har något badrum hemma (eller jo, skalet finns ju kvar ;) ) så blir det en dusch på jobbet nu :)

Vars e' bilden? *tänk norrländska*

Ringde för att beställa pizza och fick till svar att han hade inte tid att göra en glutenfri i dag för han hade så mycket att göra O_o
Vilken bra service sa jag och la på luren. :wtf:

Pfft, tydligen har Canal Digital tekniska problem i området. Vilken himla tur att jag har friidrott (och Catastrophe) inspelat så att jag klarar mig hela kvällen :D

Har vart i stallet och ridit ett dressyrpass, fick mat serverat efteråt av stallägaren :love: Skulle in på affären å titta efter proteinpudding som tydligen skulle vara skitgott och smaka som chokladpudding, men jag hittade inga. Vilket slutade i att jag precis klämt i mig 4 kinderägg istället här hemma i soffan :angel::banghead: de var ju billiga och jag var inställd på choklad... :meh:

Har vart i stallet och ridit ett dressyrpass, fick mat serverat efteråt av stallägaren :love: Skulle in på affären å titta efter proteinpudding som tydligen skulle vara skitgott och smaka som chokladpudding, men jag hittade inga. Vilket slutade i att jag precis klämt i mig 4 kinderägg istället här hemma i soffan :angel::banghead: de var ju billiga och jag var inställd på choklad... :meh:
Vad fick du för överraskningar?

Vad fick du för överraskningar?
tråkiga :(
11905750_10155951545925114_847157160320550505_n.jpg

Djuret var sött, vet inte om det ska vara bäver eller mård eller nått. Fanns fler att få enligt bilden så hoppades på en isbjörn eller älg eller nått annat kul i de andra, men tji fick jag :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 116
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 071
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 145
Senast: Thaliaste
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka