Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefina hundar du har!!
Blir glad i hjärtat när jag ser normalbyggda Rottisar
Var på utställning hela helgen och såg såååå mycket feta Rottisar (och även en hel del andra raser).
Varför? varför? Varför?
Äter du kattmat? :P (sorry, kunde inte låta bli)Har beställt kattmat och tillskott till mig själv. Har träningsvärk men försöker vakna till liv. Strax dax att åka
Jag har praktik på ett ställe som gör lite allt möjligt. Det började med ett par lastare som han körde lull på byggen med för sex år sen, nu har han typ 10 såna, tre lastbilar och ett par lager där byggen mellanlagrar kök och bad. Jag pysslar med lagerdelen, kör truck och har koll på vad som finns, när det ska vidare och så. Är utbildad logistiker så det här där det blandas kontorsjobb och ute på golvet är perfekt för mig tycker jag Hoppas på anställning sen. Tror inte han har möjlighet att ha mig heltid, men jag vill ändå inte jobba såpass mycket så det gör inte mig nåt@Ninnurur vad jobbar du med? Minns inte om jag frågat tidigare.
Jag är själv lite nervös inför måndag, undra hur många pallar jag får köra ut och hämta då?
Ah, håller tummar och tår för det bästa.Jag har praktik på ett ställe som gör lite allt möjligt. Det började med ett par lastare som han körde lull på byggen med för sex år sen, nu har han typ 10 såna, tre lastbilar och ett par lager där byggen mellanlagrar kök och bad. Jag pysslar med lagerdelen, kör truck och har koll på vad som finns, när det ska vidare och så. Är utbildad logistiker så det här där det blandas kontorsjobb och ute på golvet är perfekt för mig tycker jag Hoppas på anställning sen. Tror inte han har möjlighet att ha mig heltid, men jag vill ändå inte jobba såpass mycket så det gör inte mig nåt
Så kör du kök åt mitt håll och ska lossa utanför stan och inte på bygget så är det troligen hos oss
Gott!!!!Nu blir det matlagning på G, ska försöka mig på att få till en stek.