Slappnar av. Redan fixat massor idag så mest mentalt utslagen men ändå energi och vill dona vidare
Du kan få lov att komma hit och dammsuga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slappnar av. Redan fixat massor idag så mest mentalt utslagen men ändå energi och vill dona vidare
Gråter och gråter. Idag är det ett år sen min älskade häst fick galoppera vidare och jag saknar honom så jävla mycket!
Har haft en fansyska legandes i frysen, så tyckte det var dags att göra något med den innan jag "glömmer bort" att den finns.Gott!!!!
Va sugen jag blev på stek nu då! Får fixa en i helgen när vi blir några fler än bara jag och sambon
Sitter och väntar på att sambo ska komma hem från jobbet, då ägarna till katten som vi hittade påkörd hämtade den igår nu har hört av sig och kommer lämna tillbaka den till oss när sambo är hemma.. Antar att de inte vill ta hand om skadorna.
Jag gråter dock inte
Ja, ja...gott för dig då (morrar hungriga Voff som borde ställa sig vid spisen)Nu sitter jag och äter min stek, men gjorde nog en liten tabbe. Stoppade i lite vitlökar, men de var fortfarande hårda och de är väldigt skarpa. Kommer säkert ha härligt vitlöksandedrökt snart.
Du kan få lov att komma hit och dammsuga
Mja dammsuga är inte kul Vill rida
Jag älskar marinerad vitlök, men rå vitlök att äta i bare...nja....Ja, ja...gott för dig då (morrar hungriga Voff som borde ställa sig vid spisen)
Det ska mycket till innan det blir för mycket vitlök
Ledsen och mår dåligt