Vad gör ni? nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan killa dig lite under hakan! Och ta med vin!! :up:

Och du, grattis i förskott :) ska vi ha bukekalas?

Om ett år då :D *ser galna Buke-människor vingla runt med kräftmjärdar samt en norrländsk särbo som försöker hålla koll på allt* :rofl:

Tack, Buke-kalas vore härligt. Tyvärr tar jag mig ingenstans IRL just nu pga pajad frys, dvs hejdå till 3000 kr (för det i frysen var värt mer och det är älgkött på ingång).

Om ett år då :D *ser galna Buke-människor vingla runt med kräftmjärdar samt en norrländsk särbo som försöker hålla koll på allt* :rofl:

Tack, Buke-kalas vore härligt. Tyvärr tar jag mig ingenstans IRL just nu pga pajad frys, dvs hejdå till 3000 kr (för det i frysen var värt mer och det är älgkött på ingång).
Vi kan ha kalas online! :idea: :up: :laugh:

Fan va trist med frysen :down:

Vi kan ha kalas online! :idea: :up: :laugh:

Fan va trist med frysen :down:

Det går under shit happens. Den kanske går att fixa men med tanke på vad som var i den (det är min huvudsakliga frys) så var jag tvungen att köpa en ny. Du vet inte någon som vill betala ett överpris för en babyblå fungerande frysbox från 50-talet? :angel: Den måste nämligen ut så jag får inte den nya :D

Kalas online it is! :up:

Det går under shit happens. Den kanske går att fixa men med tanke på vad som var i den (det är min huvudsakliga frys) så var jag tvungen att köpa en ny. Du vet inte någon som vill betala ett överpris för en babyblå fungerande frysbox från 50-talet? :angel: Den måste nämligen ut så jag får inte den nya :D

Kalas online it is! :up:
Överpris vet jag inte, men kanske köpa! Har en meckare på praktiken, en sån som kör El Camino eller Cadillac och som har inrett med soffa, tv, säng och kyl i garaget :D

Fy fan... läste en artikel i lokalblaska om någon ny dokusåpa med "Präst söker partner" istället för "Bonde söker fru" där de intervjuade en av deltagarna från länet. En av hans kommentarer om sig själv högg till "barnet som inte borde ha funnits"... precis som min lärare på lågstadiet sa om mig (som min fd bästa väninna var "snäll" nog att berätta för mig för det var hennes far som fick höra det när hon flyttade hit).

Eftersom det är min födelsedag snart är jag lite hudlös så nu sitter jag här och störtgrinar :cry:
Men alltså din lågstadielärare?!?! Faan, så.. Äh, jag hittar inte ord, blir så arg!!! Jag tycker du verkar vara en mycket trevlig människa iaf :heart

Men alltså din lågstadielärare?!?! Faan, så.. Äh, jag hittar inte ord, blir så arg!!! Jag tycker du verkar vara en mycket trevlig människa iaf :heart

Tack :) :heart

Tja, byhåla är vad den är :meh: normalt klarar jag mig men just nu... nej. Mitt sista bra minne av min far var min 40-årsdag för två år sedan, vi hade kalas (min fd vän var här) och min pappa älskade kalas :love: han drack upp det sista av särbons blåbärslikör och mådde gott helt enkelt. Vi hade dessutom firat några dagar innan när särbon var här (han var tvungen att åka hem pga älgjakt).

Det gör att min födelsedag alltid kommer att göra lite ont för jag kommer ihåg pappa extra mycket då, faktiskt mer än dagen han gick bort för på min födelsedag var han glad och nöjd :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 142
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 157
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 178
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar