Jag kan killa dig lite under hakan! Och ta med vin!!Då får ni gulla med mig för enbart lokalbefolkning får lösa fiskekort ett kort ger tillstånd till 10 mjärdar (tror jag det var).
Och du, grattis i förskott ska vi ha bukekalas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan killa dig lite under hakan! Och ta med vin!!Då får ni gulla med mig för enbart lokalbefolkning får lösa fiskekort ett kort ger tillstånd till 10 mjärdar (tror jag det var).
Jag kan killa dig lite under hakan! Och ta med vin!!
Och du, grattis i förskott ska vi ha bukekalas?
Vi kan ha kalas online!Om ett år då *ser galna Buke-människor vingla runt med kräftmjärdar samt en norrländsk särbo som försöker hålla koll på allt*
Tack, Buke-kalas vore härligt. Tyvärr tar jag mig ingenstans IRL just nu pga pajad frys, dvs hejdå till 3000 kr (för det i frysen var värt mer och det är älgkött på ingång).
Vi kan ha kalas online!
Fan va trist med frysen
Sitter och funderar på om jag ska åka till Madrid, Lviv och Paris under hösten/vintern
Överpris vet jag inte, men kanske köpa! Har en meckare på praktiken, en sån som kör El Camino eller Cadillac och som har inrett med soffa, tv, säng och kyl i garagetDet går under shit happens. Den kanske går att fixa men med tanke på vad som var i den (det är min huvudsakliga frys) så var jag tvungen att köpa en ny. Du vet inte någon som vill betala ett överpris för en babyblå fungerande frysbox från 50-talet? Den måste nämligen ut så jag får inte den nya
Kalas online it is!
Låt mig gissa, det involverar jagande av läderkula (aka fotboll)?
Jag tycker att Buke-festen borde gå av stapeln längre söderut!
Nej!!!' Eller ok vart tänkte du?
Men alltså din lågstadielärare?!?! Faan, så.. Äh, jag hittar inte ord, blir så arg!!! Jag tycker du verkar vara en mycket trevlig människa iafFy fan... läste en artikel i lokalblaska om någon ny dokusåpa med "Präst söker partner" istället för "Bonde söker fru" där de intervjuade en av deltagarna från länet. En av hans kommentarer om sig själv högg till "barnet som inte borde ha funnits"... precis som min lärare på lågstadiet sa om mig (som min fd bästa väninna var "snäll" nog att berätta för mig för det var hennes far som fick höra det när hon flyttade hit).
Eftersom det är min födelsedag snart är jag lite hudlös så nu sitter jag här och störtgrinar
äh ni får ta halva vägen var "typ" och ha kalas hos mig i Dalsland.Ptja, jag bor i sydvästra Skåne så typ sydvästra Skåne
äh ni får ta halva vägen var "typ" och ha kalas hos mig i Dalsland.
fyller ju om en och en halv månad haha
Meh, Dalsland är ju jättelångt!
Men alltså din lågstadielärare?!?! Faan, så.. Äh, jag hittar inte ord, blir så arg!!! Jag tycker du verkar vara en mycket trevlig människa iaf
Skit också! Jag åt visst knäckebröd i sängen imorse och nu ligger en mycket speciell katt intill mig så jag kan inte skaka lakanen.
Kan bli en lång natt...
Vi har en regel här hemma; den som har katten behöver inte resa sig.Bara att bita ihop, kissarna kan man inte störa!