Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sugen på chips å dipp men här i byhålan hos farmor finns bara hemköp och vanliga lördagar stänger dom kl 8, idag redan kl 6 :wtf: *bortskämd med kvantum/maxi som har öppet 22*
Precis så är det här också, skitdrygt verkligen.
Finns iof en pizzeria som har öppet till 22, men där är det ännu dyrare än hemköp och där är det svindyrt.

Tittar på Så mycket bättre på tv4play och dricker te.
Försöker ignorera värken i händerna :(

Har hittat den snyggast klockan jag någonsin sett typ på Lets Deal, men efter en googling verkar återförsäljaren sådär.
Men priset är är bra eftersom det är via Lets Deal, men jag vet inte om jag vågar chansa!

Alltså när man har en minihund som väger 3 kg förstår jag inte A: hur nämnda hund kan ta upp halva dubbelsängen och B: hur hon kan snarka som ett helt tröskverk. Tur att inte stora hunden eller sambon snarkar proportionerligt för sin storlek jämfört med henne. Då skulle man inte kunna vara här hemma! :crazy:

Slökollar på nåt program på datorn och spelar bubbelspel på telefonen och hoppas att jag kan sova så småningom.

Trots jag är trött har jag inte kunnat komma till ro ordentligt, så blev att läsa lite tantsnusk ala Harlequin historik :love: och nu tre timmar senare är boken utläst, och jag önskar i vanlig ordning att nån snygging kam få upp ögonen för mig och jag för honom och utveckla ett så spännande och äventyrligt förhållande och sexliv... :meh:

Konstaterade precis att det inte är någon idé att starta nya wordfeud-omgångar på lördagsnätter... Har startat flera spel nu med män som försöker ragga och slutar spela när de misslyckas. Bläh!

Konstaterade precis att det inte är någon idé att starta nya wordfeud-omgångar på lördagsnätter... Har startat flera spel nu med män som försöker ragga och slutar spela när de misslyckas. Bläh!

Visst är det galet störigt! Jag spelar inte så mycket Wordfeud just nu men däremot Quizkampen. Samma sak där.
Har dock blivit raggad på av två tjejer också. (Eller ja, personerna har åtminstone utgett sig för att vara tjejer.)

Lyckades tillslut somna efter hockeyn men vaknade då folk börjar komma hem från krogen för då var det någon (Aros) som informerade matte om det hela!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 378
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur