Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen sitter jag ner! Tog en jävla tid att städa ut lägenheten, trots hjälp. Nu är jag helt slut och till och med skrynklig om handflatorna efter att skrubbande. Nu rostat bröd och te och titta på så mycket bättre. :)

Har kommit hem från Paris där jag mkt vetenskapligt testat mig igenom ett brett utbud av franska irish coffes:

12237127_1623691487896560_1698391653_n.jpg

Förövrigt är jag fortfarande typ dödssjuk och försupen. I vanlig ordning Kaozzz
Äääääälskar jackan!

Suck igen! Jag åt mat hemma istället för hos svärmor förut då jag ville få fram lite gjort hemma då det går mycket fortare.
Men det var väl inte jätte populärt och de trodde det var för att jag inte tyckte om maten. Så nu sa svärmor när jag gick att imorgon var det middag där klockan 12 och det blir köttbullar (detta är då en du borde verkligen äta här imorgon pik)
Dock så är det köp köttbullar vilket jag inte äter så har god lust att hoppa över imorgon med.
Tur att det är problemfritt annars (tills de ska ha köp köttbullar till julafton...)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 036
Senast: netia
·
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka