Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sugen på chips å dipp men här i byhålan hos farmor finns bara hemköp och vanliga lördagar stänger dom kl 8, idag redan kl 6 :wtf: *bortskämd med kvantum/maxi som har öppet 22*

Blev nyss påmind om hur ensam jag är just nu... när man ska sova och lägger sig ned och reflekterar hur tyst det är. Ingen som andas bredvid, ingen värme... ingenting. Vet inte om jag hade tänkt likadant om jag hade haft en enkelsäng istället för dubbelsängen, men men. Jag överlever.

Hemma i sängen! Mall of scandinavia är skitstort, svårt att hitta igenom och kasst med matställen. Max tog 40 min att få mat på. Att gå yttervägen runt mallet till tåget var en tråkig trottoar och sen en asjobbig backe. När vi kommer fram ser jag tåget gå... Bara att vänta! Fick duscha när jag kom hem... Men A var nöjd med dagen ändå :)

Har just svarat på mail på HP från en som verkar trevlig men bor alldeles åt fel håll!
Och sett hockey och funderar på om jag ska ta och se hoppningen och se om jag somnar eller om jag ska packa ihop lite grejer inför flytten så kan jag ta med det till mamma imorgon

Hundflickan verkar bli kvar. Hennes lillmatte, endast 5 år har fått cancer. En 8 cm stor tumör på njuren och med spridning till lungorna.
Är glad över att få ge Hundflickan ett bra liv under tiden men så ledsen för familjens skull.
Hundflickan verkar förstå och gömmer sitt lilla huvud i min famn och vill ha extra mycket kärlek ikväll.
Gud så grymt livet kan vara :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 019
· Visningar
33 126
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30