Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat trådens perfekta julgran!!
JAA! Vi kör Buke-fest där man måste dricka alkoholdryck som säljs i flaska så får vi snart ihop till den där
Dags och baka scones!
Jag har en son som vaknar innan sju, jag har inget valTrevligt att se att fler är uppe för tidigt på helgen
Jag har en son som vaknar innan sju, jag har inget val
Blåser storm här idag med vilket känns surt. Men idag ska jag ta det sist från vårt förråd till nya huset så har jag i alla fall hunnit något denna helgen.
Vi kaaaanske kan flytta till tredje advent vilket känns så skönt
Jag såg med det, är skönt att det inte är värre här. Dock kommer jag från Bohuslän så jag tycker inte det är så illa som alla andra här uppeJag har inget barn att skylla på och katten som sover med mig i sängen sover fortfarande...
Det blåser här också men inte mer än igår. Jag såg att det var en drös kl 2-varningar längs kusterna samt kl 1 för nästan hela fjällkedjan (SNACKA om att jag är glad att jag inte åkt upp till Jämtland för jobb ännu, kl 1 i fjällen där är inte att leka med ).
Skönt att det tar sig med flytten
Jag hade förflyttat täcket till soffan Men den är för liten att sova iI och för sig skulle inte ett täcke och kudde sitta fel här, så kan ja sova på plats framför datorn. Det är ändå där jag "bor" när jag inte jobbar eller är i stallet typ...
Men det börjar ju bli många år sen nuJag såg med det, är skönt att det inte är värre här. Dock kommer jag från Bohuslän så jag tycker inte det är så illa som alla andra här uppe