Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undra hur mycket packning det ryms i en Ford Mondeo?

Mamma sa att jag kunde ta med mig lite packning, ska mellanlanda över jul hos nån av föräldrarna och får nästa lägenhet första vardagen i januari, börjar vara en stor hög med grejer!

Jag har hittat trådens perfekta julgran!! :love:

12294749_10153345659537499_1540439967256145263_n.jpg

En kompis taggade mig pa FB och tyckte den passade till mig. :cautious: Undrar var hon fick det ifran?:p

JAA! Vi kör Buke-fest där man måste dricka alkoholdryck som säljs i flaska så får vi snart ihop till den där :up:

Har i USA finns det, sa klart, boxar, men de ar fa och finns minsan inte overallt. Har ar det mest flaskor ... och vi atervinner glas i sarskilda behallare vid trotoaren har i Oregon.:nailbiting: Det innebar att alla ser hur mycket flaskor man har anvant under veckan. Om man sedan glommer att stalla ut atervinningen en vecka ser det ganska hemskt ut nasta vecka.:angel: Jag slar vad om att vi skulle fixa en sadan gran pa noll tid.:grin:

Jag har en son som vaknar innan sju, jag har inget val :p
Blåser storm här idag med vilket känns surt. Men idag ska jag ta det sist från vårt förråd till nya huset så har jag i alla fall hunnit något denna helgen.
Vi kaaaanske kan flytta till tredje advent vilket känns så skönt

Jag har inget barn att skylla på och katten som sover med mig i sängen sover fortfarande... :cautious:

Det blåser här också men inte mer än igår. Jag såg att det var en drös kl 2-varningar längs kusterna samt kl 1 för nästan hela fjällkedjan (SNACKA om att jag är glad att jag inte åkt upp till Jämtland för jobb ännu, kl 1 i fjällen där är inte att leka med :crazy:).

Skönt att det tar sig med flytten :up:

Men nu ska jag sätta mig och kolla på grisar på blocket, jag känner mig lite sugen på en tre stycken.
Men lär inte bli innan sommaren i vilket fall men men

Jag har inget barn att skylla på och katten som sover med mig i sängen sover fortfarande... :cautious:

Det blåser här också men inte mer än igår. Jag såg att det var en drös kl 2-varningar längs kusterna samt kl 1 för nästan hela fjällkedjan (SNACKA om att jag är glad att jag inte åkt upp till Jämtland för jobb ännu, kl 1 i fjällen där är inte att leka med :crazy:).

Skönt att det tar sig med flytten :up:
Jag såg med det, är skönt att det inte är värre här. Dock kommer jag från Bohuslän så jag tycker inte det är så illa som alla andra här uppe :p

Ska snart äta frukost :d Och inser hur lyckligt lottad jag är i livet som har allt jag kan önska mig även om vissa försöker förstöra :p

Halvvägs genom jobbsöndagen. Hittills har det varit en händelserik helg, vobblande fordon, knark på tåget, folk som har snott nycklar till personaltoan och låst in sig där för att tjuvåka... :cautious:

Ska snart åka hem till syster tillsammans med A och mormor. Det har beställts pepparkaksbak av kusinen. Själv tänker jag nog stanna på soffan...!

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 391
Tjatter Jag kan inte hitta någon tråd för i år men jag tycker att det är på tiden! Knappt en månad till första advent och jag vet att ni är...
31 32 33
Svar
657
· Visningar
31 817
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka